Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Japonia: Rakuten vrea sa-si dubleze cifra de afaceri e-commerce, pana in 2030

Pana in anul 2030, grupul japonez Rakuten si-a propus sa isi dubleze cifra de afaceri e-commerce locala, atingand suma de 10 trilioane de yeni (78,9 miliarde $), a explicat CEO-ul Hiroshi Mikitani (foto), intr-un interviu pentru asia.nikkei.com. „Sinergiile dintre mobile si e-commerce sunt mai mari decat am anticipat, iar vanzarile brute de marfa vor creste intr-un ritm accelerat”, spune Mikitani.

Comertul online a fost principala sursa de profit a site-urilor miliardarului japonez. Acestea vand de la mancare si mobilier, pana la vacante. Acestea vand de la mancare si mobilier, pana la vacante, dar compania e prezenta si pe nisa telecomunicatiilor. Fondat in Japonia, in 1997, Grupul Rakuten vrea sa isi extinda influenta si sa vanda in cat mai multe tari modelul propriu de retea wireless 5G, care are un cost redus. In 2020, Rakuten Mobile a devenit al patrulea cel mai mare provider de servicii wireless din Japonia, dar profitul e inexistent. Momentan, compania pierde bani cu aceasta divizie, dar Mikitani este increzator ca situatia se va inversa pana in 2023, cand va deveni profitabila. „Ne confruntam cu provocarea de a deveni o platforma globala, in adevaratul sens al cuvantului”, a explicat CEO-ul, in interviu.

Pentru a atinge suma de 10 trilioane de yeni, compania va lega mai indeaproape operatiunile e-commerce de partea de mobile. „Vom captiva utilizatorii cu simplitatea unui singur abonament si vom crea un mecanism prin intermediul caruia intregul Grup Rakuten va profita de pe urma telefoniei mobile. Vrem sa incercam noi metode de vanzare, care combina elementul mobile cu e-commerce-ul”, spune Mikitani (evenimente de tip livestream, de exemplu). Acesta spune ca strategia va functiona: drept dovada, sumele cheltuite lunar pe marketplace-ul online Rakuten Ichiba de catre abonatii wireless ai companiei sunt mai mari cu 70% fata de ce cheltuie clientii neabonati.

Leave a reply