Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

Presedintele Shopify: „Cine are idei la dus, poate incepe o afacere pe Shopify, cu 29 $, intr-o ora”

Shopify s-a dovedit a fi solutia salvatoare pentru numeroase afaceri care au pasit in spatiul online in timpul pandemiei COVID-19. De aceea, pretul actiunilor companiei de software e-commerce a depasit asteptarile analistilor in trimestrul al doilea (pret care aproape s-a dublat, fata de luna ianuarie). Platforma gazduieste peste 1 milion de vanzatori online, la nivel global, si atrage datorita usurintei cu care oricine poate pune bazele unui magazin virtual, a explicat Harley Finkelstein (Presedinte Shopify), intr-un interviu exclusiv acordat celor de la businessinsider.com.

Descopera mai jos cele mai interesante declaratii ale lui Finkelstein, care a aparut recent pe post de mentor in emisiunea Discovery „I Quit” (in care 6 antreprenori demisioneaza, pentru a se concentra full time pe afacerile proprii)!

  • „Gandindu-ma la ultimii mei 10-11 ani la Shopify, (pot spune ca) unul dintre lucrurile pe care incercam sa-l facem este sa jutm pe oricine incearca sa inceapa o afacere sa faca asta usor. Oamenii care au idei la dus pot lua ideea aceea si, dupa o ora, pot incepe o afacere pe Shopify, cu 29 $.”
  • „Cand decizi ca incepi o afacere, impune-ti un nivel de genul «Cand fac vanzarea cu nr. 100…» sau «Cand fac primii mei 50.000 $…» sau «Cand trebuie sa comand stoc nou de la producator, atunci imi dau demisia». Oamenii gresesc in doua feluri. Fie isi dau demisia inainte de a avea un produs fiabil pe piata, fie au ceva fiabil, dar asteapta prea mult timp. A avea mereu o afacere pe langa jobul principal nu este in interesul unui antreprenor. Noi credem ca cei mai buni antreprenori, magazinele care au inceput pe Shopify si s-au dezvoltat, devenind lideri ai categoriei lor de produse, au inceput la masa din bucataria familiei. Au avut convingere si multa ingeniozitate. Vrem sa vedem mai multi oameni care fac asta.”
  • „In 2020, bariera antreprenoriatului si costul esecului sunt mai joase ca niciodata. Oricine are un laptop poate intra intr-o cafenea sau se poate aseza la masa din bucatarie si poate incepe o afacere imediat. Asta nu se putea acum 10 ani. Abia in ultimii cativa ani piata este destul de uniforma pentru ca partea financiara sa nu mai fie cel mai important ingredient in lansarea unei afaceri – ci convingerea, creativitatea, ingeniozitatea.”
  • „Multi antreprenori incearca ceva si, cand esueaza (…), isi pierd tot entusiasmul. Problema este cauzata si de faptul ca antreprenorii de succes tind sa vorbeasca despre cele mai bune momente, nu despre rateuri. Dar fiecare antreprenor de succes pe care il cunosc a avut o lista lunga de esecuri.”
  • „(Este important) sa ai in jurul tau o comunitate care face lucruri asemanatoare. Cand incerci sa devii doctor, mergi la facultatea de medicina si esti inconjurat de alti oameni care incearca si ei sa devina doctori. Va puteti ajuta, puteti invata impreuna si face schimb de notite, aveti un sistem de sprijin in acea perioada dificila. Pentru mine si pentru majoritatea antreprenorilor pe care ii stiu a fost foarte important sa cultivam o comunitate de alti antreprenori, aflati in aceeasi etapa a afacerii lor. Nu fixaceeasi etapa, pentru ca vrei sa poti face schimb de experienta si sfaturi concrete.”

Comentariu ( 1 )

  1. […] din doar cateva click-uri – asa cum spunea recent Harley Finkelstein (Presedinte Shopify), „oamenii care au idei la dus pot lua ideea aceea si, dupa o ora, pot incepe o afacere pe Shopify, …. Si platforma constituie o alternativa de succes la Amazon, noteaza japantoday.com: volumul de […]

Leave a reply