A aparut site-ul care vrea sa faca barbatii sa iubeasca shopping-ul online
S-a lansat MenHateShopping.com, e-shop-ul pentru barbatii care urasc shopping-ul online, citim pe retailwire.com. Noul magazin online american are drept public tinta barbatii stilati, „care urasc sa faca cumparaturi in magazinele fizice sau sa caute pe Internet produse, incercand sa-si dea seama ce sa cumpere” si ofera imbracaminte, incaltaminte, produse de ingrijire, accesorii si produse pentru bar si gatit.
Cum spera magazinul e-commerce sa converteasca potentialii clienti? MenHateShopping.com promite ca tot ce vinde este ales cu grija de un expert in-house (in functie de factori ca stil, confort si pret), deci nu ofera mii de produse mediocre. In plus, grupeaza unele produse in pachete de cate 6 (pentru carantina, pentru toamna, pentru o noapte in oras, de exemplu) si ofera recomandari de cadouri potrivite pentru partenera de viata (si sfaturi legate de marimi, bijuterii, flori sau lenjerie intima).
De-a lungul anilor, au existat cateva studii universitare care au concluzionat ca majoritatea barbatilor fac cumparaturi utilitare si functionale, menite sa-si indeplineasca nevoile rapid (in timp ce emeile cauta mai mult printre produsele decoperite, prefera aspectul social al shopping-ului si au o satisfactie emotionala cand fac cumparaturi). De aceea, barbatii au nevoie de magazine online in care sa aiba optiuni mai putine – idee pe care au mers deja e-shop-uri ca Bonobos si Trunk Club.
„Stim ca timpul este cea mai valoroasa resursa contemporana si echipa noastra este pregatita sa ajute utilizatorii sa gaseasca ce le trebuie rapid, scapand de numeroase ore de frustrare”, a transmis presei Eric Carp (CEO MenHateShopping.com).
Leave a reply