Poshmark.com a lansat un instrument de livestream shopping pentru vanzatori
Marketplace-ul Poshmark.com a lansat Posh Shows, un tool creat pentru livestream shopping, dedicate sellerilor de pe platforma, informeaza modernretail.co. Noul instrument va fi disponibil in SUA si Canada, dupa ce a fost testat in varianta beta din al patrulea trimestru al anului 2022 incoace.
Poshmark este un marketplace de comert social, unde utilizatorii pot cumpara si vinde produse noi si second-hand din diverse categorii: Fashion, produse de ingrijire, pentru casa si pentru animale de companie, electronice. Posh Shows permite oricarui utilizator sa faca livestreaming cu produsele proprii, in timpul unei licitatii live. In plus, chiar nu ai un anunt de vanzare pe platforma, poti incepe o licitatie si incepe sa vinzi produse in timp real, pe Poshmark.com.
Noul instrument de livestream shopping va fi localizat pe homepage si va lista licitatii actuale si viitoare. Si va permite participantilor sa intrebe despre marimi sau alte detalii legate de produse in timp real, fara sa fie nevoiti sa astepte ca vanzatorul sa le raspunda in comentarii, cine stie cand.
Platforma Poshmark.com are peste 100 de milioane de utilizatori si peste 200 de milioane de produse de vanzare. Cu sediul in Redwood City (California) si birouri in Canada (Vancouver), Australia (Melbourne) si India (Chennai), compania este o subsidiara independenta a gigantului tech sud-coreean Naver din ianuarie 2023, fiind cumparata de aceasta in octombrie 2022, cu suma de 1,2 miliarde $. In al treilea trimestru din 2022, Poshmark a avut venituri totale mai mari cu 11% YoY, atingand un total de 88,4 milioane $.
Leave a reply