Platforma Retargeting Biz contine un ghid detaliat, cu sfaturi pentru Black Friday
Noua versiune a platformei Retargeting Biz, lansata in aceasta toamna, vine in intampinarea magazinelor online, oferindu-le (in aplicatie) un ghid specializat pentru Black Friday, anunta compania, intr-un comunicat de presa. Acest ghid detaliat contine sfaturi practice si explicatii pas cu pas despre a pregatirea, implementarea si eficientizarea campaniilor de Black Friday si poate fi descarcat usor, direct din aplicatie.
In plus, Retargeting Biz anunta si o serie de imbunatatiri la nivelul campaniilor, utilizatorii avand acces la o arhiva bogata de sabloane, bannere, rame, stickere, animatii si texte auto-generate specifice perioadei de reduceri.
„Fenomenul Black Friday nu mai poate fi de mult ignorat. In 2020, s-au inregistrat peste 500,000 de tranzactii la nivel national in ziua de Black Friday, aproape dublu fata de cifrele din 2019. Daca analizam rezultatele, ne apropiem usor de 4.500-5.000 de tranzactii intr-un singur minut, in special in primele ore ale zilei. Iar faptul ca mai bine de jumatate din toate aceste tranzactii sunt facute dintr-un singur click nu face decat sa confirme ritmul accelerat caracteristic perioadei. Majoritatea clientilor nostri au inregistrat volume de trafic si vanzari chiar si de trei ori mai mari pe 13 noiembrie (data oficiala Black Friday, in 2020, in Romania), iar anul acesta ne asteptam la mentinerea, daca nu chiar accentuarea acestor tendinte”, explica Rares Banescu (foto, CEO Retargeting Biz).
„Magazinele online trebuie sa aiba in vedere faptul ca in aceasta perioada actiunea de cumparare este extrem de rapida, asadar este necesara eliminarea tuturor elementelor care ingreuneaza procesul de cumparare. Scopul nostru a fost sa le permitem comerciantilor din mediul digital sa se concentreze pe procesul de vanzare si sa il poata maximiza implementand planul de actiune recomandat de specialistii nostri. Printre beneficiile aplicarii acestor strategii se numara evidentierea canalelor si tipurilor de reclame cu impact imediat, dar si optimizarea implementarii acestora, administrandu-le pe toate din aceeasi platforma si avand la indemana resurse creative variate si atractive, precum si texte predefinite specifice perioadei Black Friday”, noteaza Alina Mitrica (foto, CCO Retargeting Biz).
Folosirea creativelor cu design deosebit si a textelor autogenerate cu tematica de Black Friday a adus intotdeauna rezultate vizibile, ceea ce a determinat Retargeting sa continue dezvoltarea acestora. Iata diferentele inregistrate in 2020, pentru cateva dintre tipurile de campanii care pot fi create folosind aplicatia Retargeting:
„Depasirea eventualelor provocari de ordin tehnic sunt un element cheie al pregatirilor de Black Friday. Intelegand proportiile acestui eveniment, am asigurat servere suplimentare pe toata perioada sezonului reducerilor, pentru a conferi si mai multa siguranta utilizatorilor platformei noastre”, completeaza Rares Banescu.
Leave a reply