Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Pizza Hut face o platforma AI, care va transforma prognoza meteo in vanzari

Pizza Hut isi doreste sa utilizeze tehnologia machine learning pentru a intari relatia cu clientii si a creste vanzarile. In acest sens, construieste o platforma de inteligenta artificiala (AI) menita sa recomande clientilor diferite optiuni culinare, in functie de vremea locala. Venturebeat.com a stat de vorba cu Tristan Burns (Global Head of Analytics, Pizza Hut) despre aceste eforturi inovatoare ale companiei si despre planurile lor de viitor, pe piata comenzilor online de mancare, estimata sa atinga valoarea de 126,92 miliarde $, la nivel mondial, anul acesta.

Pizza Hut a fost primul brand care a creat un sistem de comenzi online de mancare, in 1994, in California. „Comandai ceva online, comanda ajungea intr-un magazin fizic, unde era preparata si de unde iti era trimisa acasa, ceea ce era foarte tare. Dar, chiar daca Pizza Hut a intrat foarte devreme in jocul e-commerce, nu cred ca se va supra nimeni daca spun ca, in anii 2000, Dominos ne-a luat-o inainte. Au spus, cu mare tam-tam, ca sunt o companie de tehnologie care face pizza (…). Acum, Pizza Hut Digital Ventures (…) are o abordare axata in primul rand pe tehnologie, menita sa ne transforme capacitatile e-commerce. Suntem in plin proces de a construi si a scala o serie de solutii robuste. E o abordare axata pe date si pe client”, a detaliat Burns.

Acesta a explicat ca vor sa-si inteleaga mai bine clientii (cine sunt, unde locuiesc, cum e vremea acolo), pentru a le recomanda produse relevante, in timpul calatoriei de cumparare, si a-si imbunatati astfel rata de conversie.

Leave a reply