Amazon va plati daune de pana la 1.000 $, pentru produsele periculoase de pe site
Amazon a schimbat regulile apropo de plangerile primite de la clientii nemultumiti de produsele vandute de terti, pe marketplace-ul propriu, informeaza edition.cnn.com. De la 1 septembrie 2021, cumparatorii vor putea sa depuna o plangere (apropo de un produs periculos sau cu probleme) direct pe Amazon. Compania va evalua plangerea si isi va asuma responsabilitatea, daca vanzatorul nu o face, angajandu-se sa plateasca daune de pana la 1.000 $ clientilor nemultumiti.
Schimbarea (denumita „Garantie de la A la Z”) este valabila pentru toate produsele vandute pe marketplace. Plangerile se depun la deparamentul de Relatii cu clientii, care va contacta ulterior vanzatorul original. Daca acesta nu raspunde, Amazon va plati daunele necesare si apoi va incerca sa obtina inapoi suma, de la vanzatorul responsabil. „Acest proces simplificat va economisi timp, bani si efort, atat in ceea ce-i priveste pe clienti, cat si in ceea ce-i priveste pe vanzatori”, a transmis Amazon.
Pana acum, clientii nemultumiti de un produs achizitionat pe Amazon isi trimiteau plangerea direct catre seller. Si, avand in vedere ca – in ultimii ani – gigantul online a fost inundat de plangeri legate de produsele vandute pe marketplace, schimbarea era mai mult decat necesara.
Leave a reply