Pinterest: rate de click si Save de +50% YoY, in Q2 2023
Ratele de click si Save la postarile shoppable au crescut cu 50% YoY, in Q2 2023, pe Pinterest, anunta pymnts.com. Deci eforturile platformei sociale de a deveni o destinatie de shopping au dat roade. „Acum un an, ne intrebam daca oamenii ar face cumparaturi pe Pinterest. Acum am raspuns clar la aceasta intrebare”, a transmis CEO-ul Bill Ready, in timpul unei discutii cu analistii.
Intr-un interviu separat cu CNBC, acesta a spus ca peste jumatate dintre utilizatorii platformei o folosesc pentru a face cumparaturi online. Anul acesta, Pinterest a semnat un contract multianual cu Amazon, pentru a-si dezvolta continutul shoppable; astfel, gigantul e-commerce american a devenit primul partner tert de reclame al Pinterest. In plus, impulsionata de popularitatea de care se bucura aplicatia video TikTok, platforma sociala a lansat Idea Pins, care prioritizeaza continutul video si continutul creat de utilizatori.
Pinterest a mai transmis si ca numarul de utilizatori activi lunar a ajuns la 465 de milioane de persoane, cu 8% mai mult decat in al doilea trimestru din 2022. Compania a atribuit aceasta crestere imbunatatirii postarilor si reclameor recomandate, cu ajutorul inteligentei artificiale.
Leave a reply