Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

P&G atrage clientii cu o noua experienta virtuala de shopping, pe marketplace-ul Shopee

Compania Procter & Gamble a lansat o noua versiune a experientei virtuale de shopping, pe marketplace-ul e-commerce Shopee, pentru a tine pasul cu asteptarile consumatorilor, citim pe cosmeticsdesign.com. Odata logati pe platforma Show Me My Home, utilizatorii au acces in 4 camere pline de produse marca P&G – ca Olay, Oral B, Gillette sau Downey.

In acest spatiu virtual, consumatorii pot apasa pe produse (pentru a afla mai multe informatii), pot urmari reclame la televizorul din sufrageria virtuala si pot incerca sa descopere rufere murdare ascunse in casa, pentru a primi reduceri exclusive. Microsite-ul Show Me My Home este rezultatul informatiilor despre clienti adunate de companie, din 2020 si pana in prezent (cand P&G a avut prima campanie aici – un exercitiu de succes, care a avut drept rezultat o crestere regionala de 20 de ori a vanzarilor).

„Eram la inceputul COVID si am invatat multe din asta. Am vrut sa revenim la origini, sa reinventam, sa cream un nou design, sa dezvoltam ceva nou”,​ a transmis Shankar Viswanathan (Senior Vice President, Malaezia, Singapore & Vietnam si Head of E-commerce, Asia-Pacific, Orientul Mijlociu & Africa, P&G). Acesta spune ca au luat in calcul noile tehnologii de pe piata, evolutia comportamentului de consum al clientilor si au analizat cum ii pot atrage mai eficient, printr-o experienta de shopping mai accesibila.

Initiativa Show Me My Home este un prim pas catre Metavers, spune Viswanathan, iar campania a crescut cu 60% timpul petrecut de consumatori pe website si a dublat ratele de conversie (comparativ cu fostele campanii). Lansat in Malaezia si Vietnam pe 10 iulie, microsite-ul Show Me My Home va putea fi accesat – in urmatoarele luni – si in Singapore, Thailanda, Filipine si Indonezia.

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply