P&G atrage clientii cu o noua experienta virtuala de shopping, pe marketplace-ul Shopee
Compania Procter & Gamble a lansat o noua versiune a experientei virtuale de shopping, pe marketplace-ul e-commerce Shopee, pentru a tine pasul cu asteptarile consumatorilor, citim pe cosmeticsdesign.com. Odata logati pe platforma Show Me My Home, utilizatorii au acces in 4 camere pline de produse marca P&G – ca Olay, Oral B, Gillette sau Downey.
In acest spatiu virtual, consumatorii pot apasa pe produse (pentru a afla mai multe informatii), pot urmari reclame la televizorul din sufrageria virtuala si pot incerca sa descopere rufere murdare ascunse in casa, pentru a primi reduceri exclusive. Microsite-ul Show Me My Home este rezultatul informatiilor despre clienti adunate de companie, din 2020 si pana in prezent (cand P&G a avut prima campanie aici – un exercitiu de succes, care a avut drept rezultat o crestere regionala de 20 de ori a vanzarilor).
„Eram la inceputul COVID si am invatat multe din asta. Am vrut sa revenim la origini, sa reinventam, sa cream un nou design, sa dezvoltam ceva nou”, a transmis Shankar Viswanathan (Senior Vice President, Malaezia, Singapore & Vietnam si Head of E-commerce, Asia-Pacific, Orientul Mijlociu & Africa, P&G). Acesta spune ca au luat in calcul noile tehnologii de pe piata, evolutia comportamentului de consum al clientilor si au analizat cum ii pot atrage mai eficient, printr-o experienta de shopping mai accesibila.
Initiativa Show Me My Home este un prim pas catre Metavers, spune Viswanathan, iar campania a crescut cu 60% timpul petrecut de consumatori pe website si a dublat ratele de conversie (comparativ cu fostele campanii). Lansat in Malaezia si Vietnam pe 10 iulie, microsite-ul Show Me My Home va putea fi accesat – in urmatoarele luni – si in Singapore, Thailanda, Filipine si Indonezia.
Leave a reply