Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Peste 400 de participanti, la prima editie GPeC SUMMIT Republica Moldova

Prima editie a GPeC SUMMIT din Republica Moldova a reunit peste 400 antreprenori din diferite domenii, pe 22 iunie 2023, la Chisinau, anunta organizatorii, intr-un comunicat de presa. Evenimentul a reunit 5 speakeri internationali de top din SUA, Marea Britanie si Ucraina, plus 16 specialisti din Romania si Republica Moldova. In paralel cu discutiile despre e-commerce si marketing digital, a avut loc o expozitie a afacerilor online si a furnizorilor de servicii din domeniu.

Cateva idei principale discutate in cadrul conferintei, legate de piata de comert online din Republica Moldova si de tendintele internationale din domeniu:

  • Cornel Morcov (Chief Commercial Officer FAN Courier) a subliniat ca, pentru a se putea dezvolta in mod consistent, magazinele online trebuie sa dispuna de o gama variata de produse, ceea ce aduce clienti noi pe site si mai multe comenzi
  • Mihai Burunciuc (Policy Manager AmCham Moldova) a precizat ca „Pe teritoriul Republicii Moldova, 80-90% din marfurile comandate online sunt achitate cu prezenta fizica: fie prin intermediul cardului, fie in numerar”
  • „Daca nu folosesti datele pe care le ai la indemana, de ce le mai colectezi? ” a fost intrebarea adresata publicului de Jill Quick (Digital Marketing The Coloring in Department); aceasta a spus ca profesionistii e-commerce trebuie sa exporte 3 tipuri de date – cum ma gasesc oamenii, ce fac pe site-ul meu, care sunt paginile top & trending (daca au avut setat vreun „Event”, sunt utile si categoriile „Action” si „Labels”)
  • cele mai puternice branduri se bazeaza pe crearea de obiceiuri – oamenii fac alegeri fara sa se gandeasca (au o problema, au un obicei si au un mod de a o rezolva, apeland la un magazin online sau la o aplicatie), a spus Andriy Fedoriv (Marketing specialist and Author of Brand Father)
  • canalele care genereaza bani instant (Google, Facebook, PR, branding, campanii de SEO) ar trebui sa fie prioritizate de catre afacerile aflate la inceput de drum, crede George Raschior (General Manager SINAPS Marketing)
  • studiile recente arata ca in Republica Moldova cel mai mult atrage atentia digitalul, urmat de televiziuni si de influenceri, care le confera foarte multa incredere consumatorilor, a mentionat Felicia Jereghi (Managing Director Indigo Grup)

Leave a reply