Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

Peste 1,3 milioane de vizitatori au participat la a doua editie elefantFest

Retailerul online elefant.ro a tras linie si a adunat, dupa editia a doua a targului elefantFest (19-25 octombrie 2020): acesta a atras peste 1,3 milioane de vizitatori, a gazduit peste 80 de evenimente cu autori si peste 40 de edituri, iar comanda medie a fost de aproximativ 6 carti, anunta magazinul online, intr-un comunicat de presa.

Cele mai populare titluri au fost cele de fictiune (32% din totalul cartilor vandute) si cele cele dedicate copiilor (30%). Cea mai cautata carte cu autograf a fost volumul semnat de Radu Paraschivescu – „Vitrina cu sarlatani”. Din standul Japoniei (tara invitata la targ), cel mai achizitionat volum a fost „Memoriile unui motan calator”, de Hiro Arikawa. Dintre noutati, titlul cel mai cautat a fost recentul roman publicat de Elena Ferrante – „Viata mincinoasa a adultilor”. Cei mai urmariti autori straini au fost Ludmila Ulitkaia, Pascal Bruckner, Agnes-Martin Lugand, Holly Miller, E L James si Maja Lunde. Cele mai urmarite evenimente online cu autori romani au fost cele in care au aparut Mircea Cartarescu, Radu Paraschivescu, Alex Blenche si Lucian Boia.

„Ne bucuram ca am reusit atat in primavara, la prima editie a elefantFest, cat si in aceasta toamna, intr-un an cu totul special atat pentru noi, ca indivizi, dar si pentru producatorii de cultura, sa oferim tuturor iubitorilor de carte posibilitatea de a-si intalni autorii preferati in evenimente online unice”, transmite Sergiu Chirca (CEO elefant.ro).

Prima editie a acestui targul de carte virtual a avut loc in perioada 27-31 mai 2020. In ultimele 6 luni, romanii au alocat cu aproximativ 30% mai mult din bugetul familiei pentru achizitia de carte pe Internet, raportat la aceeasi perioada din anul anterior, conform retailerului online.

Leave a reply