Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

Penetrarea e-commerce in Asia de SE va creste cu 85% YoY, in 2021 (raport)

Cel mai nou raport anual marca Facebook si Bain & Company, „Southeast Asia, the home for digital transformation”, noteaza ca penetrarea e-commerce in Asia de SE va fi mai mare cu 85%, pana la finalul lui 2021, depasind masiv dezvoltarea din alte piete importante, ca India (estimate sa atinga +10%) si China (estimata sa atinga +5%).

Datele sugereaza ca aproape 8 din 10 persoane de peste 15 ani, din Asia de SE vor fi consumatori digitali pana la finalul acestui an, in timp ce 70 de milioane de persoane din regiunea amintita vor incepe sa faca shopping pe Internet, pentru prima data de la inceputul pandemiei COVID-19. In acest an, se estimeaza ca suma cheltuita online, pe cap de locuitor, va creste cu 60%, in regiune. Numarul de consumatori care spun ca „isi fac majoritatea cumparaturilor pe Internet” a crescut si el cu 35% fata de anul trecut, iar 80% dintre canalele utilizate pentru a face browsing si a descoperi produse noi sunt unele digitale. In plus, consumatorii din regiune au cumparat cu 60% mai multe categorii de produse online in 2021, comparativ cu 2020, Indonezia fiind tara nr. 1 la acest capitol: indonezienii au cumparat pe Internet, in medie, produse din 8,8 verticale diferite.

In urmatorii 5 ani, analistii estimeaza ca valoarea bruta a marfurilor e-commerce in Asia de SE va atinge valoarea de 254 miliarde $, aproape dublu fata de suma de la finalul lui 2021 (ceea ce inseamna o rata anuala de crestere compusa de 14%).

Leave a reply