Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Pe 11 iunie, MerchantPro aduce liderii e-commerce la editia a doua a dotCommerce Digital Forum


MerchantPro anunta, intr-un comunicat de presa, ca reuneste si anul acesta comunitatea de comercianti online si solutii dedicate retailului digital, in cadrul celei de-a doua editii a dotCommerce. Evenimentul dedicat inovatiei si performantei organizat de platforma de solutii SaaS pentru e-commerce va avea loc pe 11 iunie, la Terra Events Hall. Si va aduce impreuna peste 350 de participanti implicati activ in retailul digital.

Acestia vor avea acces la continut si insight-uri despre tendintele momentului (de la lideri din industrie), sesiuni de networking si momente de relaxare (care sustin dezvoltarea de noi conexiuni de afaceri). Participantii vor avea ocazia sa asculte si sa interactioneze cu reprezentanti ai unor magazine online si business-uri online cu reputatie: Iulian Stanciu (eMag), Marius Ghenea (Catalyst Romania), Dumitru Nancu (FNGCIMM), reprezentanti din partea TheMarketer, FAN Courier, PayPo, MTH Digital, PayU, Aqurate, tbi bank, Gun Media, Rosistem. Mai multe detalii si bilete sunt disponibile pe pagina oficiala a evenimentului, cu preturi de acces Early Bird incepand de la 59 € (valabile pana pe 10 mai).

„dotCommerce by MerchantPro ramane un eveniment al carui scop este sa reuneasca magazine online de dimensiuni medii, interesate de strategii inovatoare de dezvoltare, cu solutii si companii ce pot sustine scalarea afacerilor lor. Initiativa se distinge prin concentrarea pe oferirea de know-how relevant, care sa permita participantilor sa construiasca o viziune de business solida, evitand promisiunile de succes rapid si orientandu-se catre teme legate de inovatie, noile tehnologii, leadership, parteneriate strategice si performanta in afaceri”, transmite Arthur Radulescu (foto, CEO MerchantPro).

La fel ca in editia anterioara, evenimentul se cristalizeaza in jurul inovatiei si performantei in e-commerce. Editia din vara va trata subiectul din perspectiva tranzitiei de la start-up la scale-up si gestionarea schimbarilor intr-o maniera agila si eficienta. Astfel, agenda va include dezbateri despre optimizarea experientei in platforma de vanzare (prin automatizari si solutii complementare care sustin conversia, ca fundatie pe care se poate construi strategia de scalare), despre integrarea solutiilor bazate pe AI, loializare si viziunea care alimenteaza cresterea.

Leave a reply