Pasii de comanda
RaporteazaIntrebare
Please briefly explain why you feel this question should be reported .
Cati pasi de comanda propuneti? Unul sau doi? In general la ultimul pas nu se mai intampla nimic, este doar un overview al comenzii. Mai are sens un nou click pentru client?
Deschis
0
Optimizarea Conversiilor
Usability
11 ani
6 raspuns
2396 vizualizari
0
Răspunsuri ( 6 )
https://ecompedia.ro/checkout-optimization-scoala-de-vara-de-comert-electronic-gpec-2013.html
de la slide-ul 6 la 12. nu conteaza numarul de pasi (sa nu avem insa 20 de pasi, sa nu exageram.. ); de ce nu ai venit la Scoala de Vara?? si am mai avut prezentarea asta in 2-3 locuri.
Parerea mea este ca varianta cu 2 pasi nu are niciun avantaj fata de cea intr-un singur pas dar …
Cred ca cel mai bine e ca luarea unei decizii intr-o directie sau alta este sa-i lasati pe vizitatori sa decida. Masurati eficacacitatea variantei in doi pasi un timp si apoi eficacitatea variantei cu un singur pas.
Ideal ar fi sa va cunoasteti foarte bine publicul tinta. Daca majoritatea celor care cumpara intra pe site-ul dumneavoastra cand sunt la servici, e posibil ca pana apuca sa dea si ultimul click, atentia sa le fie distrasa de un telefon, un coleg indiscret etc.
Multumesc, Valentin. Asa gandesc si eu.
Si ce te faci daca intr-o perioada de timp t1 ai o sezonalitate mai acentuata si se vinde mai bine? sau daca in t2 ai o oferta care atrage mult mai multi clienti decat la o oferta normala? sau t1 se suprapune peste o campanie de email marketing?
Testele nu se fac niciodata in momente de timp diferite. Testele, derulate corect dpdv al metodologiei, se fac in aceleasi conditii. Asa este bine si asa se fac peste tot in lume. Din aceasta cauza sunt aplicatii specializate pentru asa ceva.
Buna Mihaela,
Eu iti spun din experienta ca rata de conversie este legata de numarul de pasi din shopping cart – in sensul ca aceasta creste cu cat pasii sunt mai putini (fara sa fie singura conditie, fireste).
De acord cu Liviu ca e necesar sa testezi in paralel, si in plus testele sa fie consistente pentru vizitatori, adica un vizitator sa vada de fiecare data aceeasi varianta.
In unele tari prezenta pasului de verificare este obligatoriu, din paate nu stiu daca este cazul si in Romania.
Ioana
Ioana
Multumesc foarte mult pentru raspuns, Ioana.
Pentru noul site am ales un singur pas, pentru siteul vechi, ca sa nu bulversam clientii, am pastrat doi pasi.