Pandemia a crescut veniturile online nord-americane cu 75 miliarde $
Orientarea masiva catre shopping-ul online in timpul celor 3 ani de pandemie COVID-19 au adus in buzunarele celor mai mari 1.000 de retaileri din America de Nord venituri e-commerce aditionale de 75 miliarde $, transmite digitalcommerce360.com. Acestia au inregistrat o rata de crestere anuala compusa de 20,7% in perioada 2020-2022 (fata de 17,7% in anii anteriori). Categoria de produse cu cea mai rapida dezvoltare in pandemie a fost cea a Alimentelor/Bauturilor, cu o rata de crestere anuala compusa de 32,2%, urmata de Sanatate/Frumusete (26,1%). â
Procentul de crestere al Amazon a fost de 20,3%, mai mic decat media topului, dar gigantul online conduce in continuare clasamentul, urmat fiind de Walmart Inc. (pe locul 2) si Apple Inc. (nr. 3). Retailerii exclusiv online au avut o rata de crestere de 19,7%, in pandemie. Restrictiile impuse din cauza COVID-19 au determinat o crestere mult mai rapida a retail-ului digital, comparativ cu retail-ul total, determinand dezvoltarea semnificativa a penetrarii e-commerce in SUA, Canada si Mexic. Toate aceste 3 tari au inregistrat, laolalta, o rata de crestere anuala compusa e-commerce de 22% (in perioada 2019-2022) versus 9%, in cazul vanzarilor totale cu amanuntul.
2022 a fost primul an de crestere e-commerce sub 10% de la recensiunea din 2008-2009 incoace: cei mai mari 1.000 de retaileri nord-americani au avut vanzari online cu 5,1% mai mari (adica de 1,0022 trilioane $). Dar a fost si al doilea an la rand in care vanzarile depasesc borna de 1 trilion de dolari, marcand finalul unei perioade de 3 ani in care rata de crestere cumulativa din clasament a fost de 75,9%!
Comentariu ( 1 )
[…] Pandemia a crescut veniturile online nord-americane cu 75 miliarde $ – ECOMpedia […]