Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Pana in 2023, Alibaba + Amazon = 40% din piata de retail online

Prezenti la Gartner Symposium/ITxpo 2018 (Australia), analistii companiei de cercetare Gartner au transmis faptul ca retail-ul traditional nu este pe moarte (contrar parerii generale). La nivel global, vanzarile din retail-ul offline vor creste cu 4,8% in 2018. In paralel, companiile vor investi in tehnologie o suma de 203,6 miliarde $ in 2019, pentru a evolua la nivel de servicii interne, software, IT, telecom, dispozitive si centre de date – transformandu-si afacerile din retail intr-unele digitale. Categoria cu cea mai rapida dezvoltare este software-ul, aici investitiile axandu-se pe analytics, marketing digital, aplicatii mobile, platforme e-commerce si inteligenta artificiala (AI).

Thomas O’Connor (Senior Director si Analist Gartner) a explicat ca, pana in 2023, Alibaba si Amazon vor detine 40% din piata retail online globala, fata de 33% in 2017. Pentru a avea succes in retail, unde regulile jocului se schimba mereu, acesta crede ca afacerile trebuie sa:

  • se apropie si mai mult de clienti, folosind AI-ul sau datele din analytics, segmentand clientela in functie de comportamente si validandu-le oamenilor nevoile mereu in schimbare
  • faca alegeri strategice, adaptandu-se odata cu clientela, adoptand tehnologii noi doar dupa ce s-a dovedit ca lumea le doreste clar
  • estimeze si promoveze rezultate concrete, pe baza unor indicatori care sa masoare succesul transformarilor digitale

Raspunde la aceasta intrebare