Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Optiunile de plata diverse, elementul e-commerce nr. 1, pentru clienti (studiu)

Un nou studiu marca PYMNTS (intitulat „2023 Digital Shopping Index”) indica faptul ca existenta unor optiuni de plata diverse pe un site e-commerce este cea mai importanta caracteristica digitala pentru cumparatori, anunta supermarketnews.com. Aceast element ocupa pentru al treilea an la rand primul loc, in clasamentul care include 34 de caracteristici digitale. Studiul a analizat consumatorii si comerciantii din 6 tari (SUA, Marea Britanie, Brazilia, India, Mexic si Emiratele Arabe Unite).

Ce a mai descoperit studiul amintit:

  • atunci cand fac shopping, 87% dintre consumatori folosesc caracteristici digitale pentru achizitie si plata, chiar daca se afla intr-un magazin fizic; consumatorii folosesc un smartphone, o aplicatie sau alte caracteristici digitale pentru ca acestea le confera incredere si siguranta apropo de achizitiile facute, in special cand cumpara offline
  • multi cumparatori nu stiu ca anumiti retaileri ofera garantie sau au o politica proprie de retur, deci magazinele online trebuie sa se asigure ca evidentiaza clar aceste aspecte
  • prezenta sau absenta anumitor caracteristici de plata si shopping digital ii determina pe consumatori sa aleaga anumiti comercianti online, in defavoarea altora
  • 26% dintre clientii e-commerce din cele 6 tari analizate au folosit BOPIS (cumperi online, ridici produsul din magazinul fizic) sau ridicarea din parcarea magaiznelor offline, pentru cele mai recente achizitii; in SUA, acest procent este de 32%
  • portofelele digitale sunt in plina dezvoltare – in ultimul an, utilizarea acestora s-a triplat in Marea Britanie si s-a dublat in Emiratele Arabe Unite; in Mexic, localnicii prefera banii cash (ca metoda de plata a cumparaturilor online), dar 27% folosesc portofelel digitale
  • platile contactless cu cardul de debit, in magazinele traditionale, au crescut cu 534% YoY in SUA, 620% in Emiratele Arabe Unite, 198% in Brazilia si 159% in Marea Britanie

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply