Oferte normale sau oferte care expira repede?
RaporteazaIntrebare
Please briefly explain why you feel this question should be reported .
Buna ziua!Doresc sa stiu ce parere aveti in legatura cu modul de afisare al ofertelor de produse:
- este recomandat sa fie unul de tip clasic in care produsele sa fie acolo in permanenta cu diverse discount-uri si pachete
sau - de tip licitatie in care produsele sa fie afisate pentru 2-3 zile dupa sa fie reinoite ca cei de la fashiondays de exemplu…(doar ca livrarea se face la sfarsit de saptamana nu se mai face in 24H)
Ce tip ar prinde mai bine…?Astept cateva pareri si niste avantaje,dezavantaje … dvs cum ati proceda?Multumesc!
Deschis
0
Customer Service & Sales
Generalitati
Organizare magazin online
11 ani
1 raspuns
1046 vizualizari
0
raspuns ( 1 )
Sunt destui comercianti online care adopta ambele instrumente, si pe cea de-a doua o denumesc „oferta zilei” sau „happy hour”, indicand in acest fel ca este vorba de ceva foarte scurt, ca si termen de valabilitate.
Oricum orice oferta trebuie promovata la un anumit nivel, sunt cele clasice sau simple care trebuie promovate la nivel de listing de produse, sau poate facut un banner in categorie, care in general nu prea au termene..
Dar sunt si super oferte care le vei promova si pe homepage, si in newsletter si pe facebook si pe alte site-uri cu care ai contract de publicitate online.. Acestea au in general un termen redus de valabilitate, de regula 2-3 saptamani de zile.
Sunt si ofertele blitz, foarte foarte scurte.. unde newlsetterul sau site-urile de reduceri colective s-ar putea sa te ajute la promovare.
Eu cred ca (in momente de timp diferite) trebuie sa le ai pe toate, sa le incerci macar. Asta se numeste planificare in marketing, si se face cu multe luni inainte.
Citeste si articolul acesta:
http://www.liviutaloi.ro/2011/07/09/promotii-oferte-reduceri/