Oferte doar pe site-urile de prezentare ale furnizorilor

Intrebare

Este normal ca furnizorii care au site-uri de prezentare sa puna preturi reduse cand noua (ca revanzatori) ne dau alte preturi? (adica mie imi da sa vand un produs cu 100 Ron – suma care nu am voie sa o scad – dar el pe site-ul lui il vinde la 90 Ron)
Foarte multi fac lucruri de genul, din ce in ce mai mult – si dupa parerea mea nu este corect.

Ce putem face? Inghitim si trecem mai departe?

Cum pot eu, care sunt doar revanzator, sa vand ceva? Bani investiti in promovare, campanii, etc si din cauza acestor “manarii” nu exista nici un return…

Vorbesc pe nisa de copii – dar presupun ca aceste lucruri se intampla in toate nisele…

Topic deschis 0
Chestiuni legale Rba 5 years 2 raspunsuri 52 vizualizari Junior 0

Raspunsuri ( 2 )

  1. Nu este normal, si asta te va afecta cel mai tare mai ales cand si furnizorul va aparea pe comparatoare de preturi cu un pret sub tine, respectiv vei licita impotriva lui, avand un pret de promovare si mai mare si o eficienta tot mai mica.
    Sau in cea mai urata situatie, vei avea un client la un produs x, fei face comanda la furnizor, ia rintre timp clientul vazand in alta parte mai ieftin (adica la furnizorul tau) poate renunta la comanda pentru orice motiv, si cumpara direct de la furnizor, facand economie.
    Tie iti spune sa vinzi cu 100 iar el vinde cu 90. Iar discount-ul ti-l da din acei 100 lei nu din 90.
    Nu prea ai ce face decat poti discuta acest aspect cu el. Daca va intelege situatia, se va conforma. Daca nu, nu va face nimic si se va complace in situatia aceasta.
    De regula cei ce recurg la astfel de metode nu sunt distribuitori in adevaratul sens al cuvantului, ci niste revanzatori ce cauta in orice forma posibila sa realizeze vanzari.
    Un adevarat distribuitor nu isi concureaza niciodata partenerii in preturi.
    Un adevarat distribuitor nici macar nu vinde el direct ci decat prin partenerii sai. Pentru ca rolurile trebuie sa fie clare.
    As recomanda sa eviti astfel de distribuitori in cazul in care relatia voastra nu este una profitabila.
    Eu de exemplu evit orice fel de relatii de colaborare din partea distribuitorilor ce aplica in mod constant discounturi mari clientilor finali.

  2. Sustin parerea lui Constantin de a stabili rolurile fiecaruia.
    Climatul economic s-a destabilizat puternic, iar cine nu a facut miscari, a iesit din piata. Multi importatori/distribuitori/furnizori au probleme cu cashflow-ul. Hypermarket-ul le plateste la 90 de zile marfa pe care ei au achizitionat-o, in unele cazuri, cu 1 an inainte, cu plata cash. Varianta de a vinde online si a incasa in 72h de la livrare surade oricui. Numai ca aici, daca vrei sa faci concurenta clientului tau, va trebui sa o faci dupa regulile canalului de vanzare.

    Daca, in schimb, furnizorul te pune la curent cu niste promotii pentru produse pe care le promoveaza masiv, nu cred ca ar trebui sa fie cu suparare daca iti scade marja, caci este vorba despre volum si marketing/fidelizare.

    Pe mine, ca reseller, nu ma intereseaza ce face concurenta cu preturile. Din punctul meu de vedere pot sa vanda la pret de lista. In timp vor disparea pentru ca nu pot sustine o asemenea metoda de promovare.

Lasa un raspuns

Nu ai permisiuni pentru a vedea aceasta intrebare.