Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Norvegia: publicul se imparte egal intre TV si digital

204711

Lupta e la egalitate cand vine vorba despre publicul norvegian al posturilor de televiziune traditionale si al serviciilor video digitale, informeaza site-ul emarketer.com. Conform unui studiu Google/TNS Gallup Norway din toamna lui 2015, profilul demografic al amatorilor de posturi TV comerciale este de 51% femei si 49% barbati, iar al utilizatorilor de servicii video digitale din tara nordica este fix invers, de 49% femei si 51% barbati.

Egalitatea acestor cifre se schimba doar cand vine vorba despre varsta amatorilor de TV, astfel incat acelasi sondaj de opinie a descoperit ca 2 din 5 telespectori ai unui serviciu de streaming au 15 – 34 de ani, iar 30% dintre tineri sunt fideli micului ecran. Urmatoarele categorii de varsta din clasament sunt: adultii (persoane de 35-49 de ani) – cu 25% din „felia” interesului, in ambele cazuri – si batranii (persoane de 50-65 de ani) – cu 22% in cazul TV, respectiv 18% in cazul online-ului.

YouTube este cel mai folosit serviciu video digital din Norvegia (53% dintre respondenti il folosesc), urmat de Facebook (41%) şi Netflix (28%). Peste jumatate dintre utilizatorii YouTube (54%) sunt femei, trei patrimi dintre utilizatorii au sub 50 de ani.

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply