Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Norvegia: publicul se imparte egal intre TV si digital

204711

Lupta e la egalitate cand vine vorba despre publicul norvegian al posturilor de televiziune traditionale si al serviciilor video digitale, informeaza site-ul emarketer.com. Conform unui studiu Google/TNS Gallup Norway din toamna lui 2015, profilul demografic al amatorilor de posturi TV comerciale este de 51% femei si 49% barbati, iar al utilizatorilor de servicii video digitale din tara nordica este fix invers, de 49% femei si 51% barbati.

Egalitatea acestor cifre se schimba doar cand vine vorba despre varsta amatorilor de TV, astfel incat acelasi sondaj de opinie a descoperit ca 2 din 5 telespectori ai unui serviciu de streaming au 15 – 34 de ani, iar 30% dintre tineri sunt fideli micului ecran. Urmatoarele categorii de varsta din clasament sunt: adultii (persoane de 35-49 de ani) – cu 25% din „felia” interesului, in ambele cazuri – si batranii (persoane de 50-65 de ani) – cu 22% in cazul TV, respectiv 18% in cazul online-ului.

YouTube este cel mai folosit serviciu video digital din Norvegia (53% dintre respondenti il folosesc), urmat de Facebook (41%) şi Netflix (28%). Peste jumatate dintre utilizatorii YouTube (54%) sunt femei, trei patrimi dintre utilizatorii au sub 50 de ani.

Raspunde la aceasta intrebare