Next.co.uk a vandut transfrontalier cu 21,9% mai mult YoY, in Q2 2024
Retailerul de Fashion britanic NEXT a avut o prima jumatate de an de succes. Compania si-a facut publice rezultatele fiscale din perioada februarie-iulie (H1), respectiv mai-iulie (Q2), anuntand ca a inregistrat vanzari online cross-border in crestere cu 21,9%, in Q2 2024 (comparativ cu aceeasi perioada din 2023) si mai mari cu 22,8% YoY, in primele 6 luni din an.
In Q2 2024, s-au vandut cu 3,2% mai multe produse la pret intreg fata de Q2 2023, cu 42 milioane £ mai mult decat estima compania; in H1, cresterea YoY a fost de 4,3%. In total, veniturile online ale grupului NEXT au crescut cu 8,1% in Q2 si 8,4% in H1, gratie nu doar achizitiilor clientilor transfrontalieri, ci si cumpararii brandului FatFace si cresterii numarului de actiuni detinute in compania Reiss (care au avut loc in Q3 2023).
Daca alti jucatorii online britanici (ca Asos si Boohoo) se chinuie sa isi mentina vanzarile digitale la un nivel crescut (si vor sa redevina profitabili implementand procese de productie rapida, pe modelul Shein, respectiv lansandu-si propriul marketplace), NEXT are motive de bucurie. Prin urmare, estimarile apropo de profit au inregistrat si ele o crestere: compania britanica crede ca va avea un profit de 980 de milioane £ (+6,7% YoY), la final de an.
Leave a reply