Neakaisa.ro: CA de 7,1 milioane €, in 2024 (+15% YoY)
Neakaisa.ro transmite, intr-un comunicat de presa, ca a incheiat anul 2024 cu o cifra de afaceri de 7,1 milioane €, marcand o crestere de circa 15% fata de anul anterior. Anul tecut, valoarea medie a comenzilor a crescut cu 7% YoY, dar pretul mediu per produs a ramas constant, semnaland o orientare a pietei catre produse mai accesibile.
In paralel, cresterea interesului din partea comunitatii de arhitecti a determinat Neakaisa.ro sa dezvolte colaborari active cu peste 300 de specialisti, consolidand astfel segmentul B2B. Performanta inregistrata in 2024 de companie a fost sustinuta si de adaptarea rapida la schimbarile pietei si de diversificarea portofoliului de produse. Astfel, anul trecut, compania a lansat propria gama de produse sanitare (Rune), a investit in consolidarea infrastructurii digitale si a integrat solutii de inteligenta artificiala in procesele operationale. Pana in 2026, Neakaisa.ro isi propune extinderea pe pietele internationale, ca parte a strategiei de scalare sustenabila si consolidare a brandului la nivel regional.
„Contextul economic actual ne provoaca sa fim mai agili ca oricand. Consumatorii sunt din ce in ce mai atenti la alegerile pe care le fac, cauta un echilibru real calitate – pret, iar noi am reusit sa le raspundem prin produse relevante si decizii strategice bine calibrate. Privind spre viitor, extinderea internationala este un pas firesc si unul dintre cele mai ambitioase obiective ale noastre. Am inceput deja discutii active pentru a gasi partenerul potrivit care sa ne sustina in aceasta etapa de dezvoltare”, transmite Laura Sardescu (foto, Cofondator si Director General Neakaisa.ro).
In primele trei luni din 2025, businessul online cu obiecte sanitare si produse pentru amenajarea casei a inregistrat o cifra de afaceri de 9 milioane lei (aproximativ 1,8 milioane €, +20% YoY). Rulajele generate de gama Rune au ajuns deja la peste 6% din CA, depasind estimarile initiale. Totodata, cosul mediu a crescut cu 5% fata de Q1 2024.
Leave a reply