Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Missguided s-a promovat cu succes in show-ul TV „Insula iubirii”

Retailerul de imbracaminte britanic Missguided si-a crescut cu 40% vanzarile dupa ce si-a facut reclama pe micul ecran, in reality show-ul „Love Island”/„Insula iubirii”, scrie businessoffashion.com. Lansat in 2009, Missguided se adreseaza femeilor de 16 – 35 de ani, iar anul trecut, a lansat si o linie vestimentara masculina, vanduta online. In martie 2017, brand-ul se putea lauda cu vanzari de 206 milioane £, cu 75% mai multe YoY.

Timp de 8 saptamani, compania a imbracat adesea concurentii din emisiunea TV in cel mai recent sezon, al patrulea, care a fost difuzat la britanici in vara aceasta si care a fost cel mai urmarit de pana acum (in medie, 3 milioane de telespectatori live/episod). Missguided le-a permis privitorilor (75% dintre ei avand fix varsta publicului-tinta al brand-ului, 16 – 34 de ani) sa cumpere tinutele vazute pe ecran 6 zile din 7, prin intermediul aplicatiei Love Island – in care acestia votau si concurentii preferati – sau pe site-ul missguided.eu.

Rezultatul a fost pe masura investitiei: compania a observat ca anumite produse purtate de concurentii preferati de publicul din Marea Britanie s-au vandut ca painea calda (inregistrand o crestere in vanzari de pana la 500%) si, in total, 18% din vanzari au fost produse purtate in show sau similare acestora!

„Rar gasesti o productie media care ajunge la client cu atat de mult impact consolidat, crand atat de mult engagement. Din punct de vedere al advertising-ului, ne permite sa aparem intr-un mediu extrem de relevant si le permite privitorilor sa-si doreasca acces instant, zilnic, la tinutele vazute”, transmite Kenyatte Nelson (Chief Customer Officer Missguided).

Raspunde la aceasta intrebare