Missguided s-a promovat cu succes in show-ul TV „Insula iubirii”
Retailerul de imbracaminte britanic Missguided si-a crescut cu 40% vanzarile dupa ce si-a facut reclama pe micul ecran, in reality show-ul „Love Island”/„Insula iubirii”, scrie businessoffashion.com. Lansat in 2009, Missguided se adreseaza femeilor de 16 – 35 de ani, iar anul trecut, a lansat si o linie vestimentara masculina, vanduta online. In martie 2017, brand-ul se putea lauda cu vanzari de 206 milioane £, cu 75% mai multe YoY.
Timp de 8 saptamani, compania a imbracat adesea concurentii din emisiunea TV in cel mai recent sezon, al patrulea, care a fost difuzat la britanici in vara aceasta si care a fost cel mai urmarit de pana acum (in medie, 3 milioane de telespectatori live/episod). Missguided le-a permis privitorilor (75% dintre ei avand fix varsta publicului-tinta al brand-ului, 16 – 34 de ani) sa cumpere tinutele vazute pe ecran 6 zile din 7, prin intermediul aplicatiei Love Island – in care acestia votau si concurentii preferati – sau pe site-ul missguided.eu.
Rezultatul a fost pe masura investitiei: compania a observat ca anumite produse purtate de concurentii preferati de publicul din Marea Britanie s-au vandut ca painea calda (inregistrand o crestere in vanzari de pana la 500%) si, in total, 18% din vanzari au fost produse purtate in show sau similare acestora!
„Rar gasesti o productie media care ajunge la client cu atat de mult impact consolidat, crand atat de mult engagement. Din punct de vedere al advertising-ului, ne permite sa aparem intr-un mediu extrem de relevant si le permite privitorilor sa-si doreasca acces instant, zilnic, la tinutele vazute”, transmite Kenyatte Nelson (Chief Customer Officer Missguided).
Leave a reply