Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Mihai Bucuroiu (Vegis.ro): „Am avut o crestere fantastica in Profitshare” (interviu)

mihai bucuroiu 1

Vegis.ro, unul din cele mai mari magazine online de produse naturiste din Romania, a colaborat cu reteaua de marketing afiliat Profitshare in 2016 si Directorul de Dezvoltare al companiei, Mihai Bucuroiu (foto) a povestit – intr-un interviu pentru blog.profitshare.ro – cum s-a concretizat acest parteneriat. Si care sunt planurile pentru anul in curs.

In cifre, Bucuroiu spune ca:

  • anul trecut, Vegis.ro a avut o crestere a cifrei de afaceri de peste 40% (totalul depasind 1,4 milioane €)
  • a reusit acest progres alaturi de 15 angajati, care lucreaza zilnic la dezvoltarea afacerii
  • in Profitshare, ofera un comision de 8% pentru fiecare comanda valida inregistrata si o recurenta de 1 luna, plus comisioane preferentiale si bonusuri de performanta
  • din iunie – iulie 2016, au avut o crestere fantastica in Profitshare, comunicarea eficienta si strategia implementata alaturi de cativa afiliati de top, le-a adus o crestere lunara de 400 – 500% fata de 2015, cu un varf in septembrie – octombrie, de 1.100%!
  • anul trecut, cel mai popular produs a fost Mierea de Manuka, urmat de uleiul de cocos, suplimentele pentru femei si produsele pentru copii
  • pentru 2017, au ca obiectiv dublarea numarului de conversii, site-ul organizand periodic concursuri cu premii si oferte speciale pentru afiliatii din platforma

Mai jos, cititi cateva fragmente din interviul realizat de Profitshare.

vegis.ro

Ce actiuni ati intreprins in cadrul platformei Profitshare si care au avut cele mai bune rezultate?
Mihai Bucuroiu: Pe langa campaniile recurente promovate prin bannere si advertoriale, am organizat testari de produse/giveaway, am participat la challenge-urile organizate de Profitshare si am facut campanii speciale de reduceri dedicate afiliatilor Profitshare. In ultima vreme am observat un interes mai mare din partea afiliatilor catre promovarile tip testare de produs/advertorial si apoi promovare prin cadrul retelei.

Cum a decurs comunicarea cu afiliatii Profitshare?
Comunicarea decurge foarte bine cu toti afiliatii din platforma. Cei care sunt mai activi si ne cer mai multe detalii (informatii legate de top vanzari, noutati sau intrebari specifice despre anumite produse), au rezultate mult mai bune. Cei ce promoveaza acest domeniu e nevoie sa investeasca putin sa il inteleaga, deoarece cateodata nu este de ajuns sa puna un banner si sa astepte rezultate bune. Cei mai buni afiliati sunt cei care promoveaza produse nisate si bine targetate pe domeniul lor si nu generaliste.

Ce sfaturi le puteti da afiliatilor Profitshare?
Apreciem si incurajam in permanenta afiliatii sa comunice cu noi, in vederea identificarii produselor sau a categoriilor care li se potrivesc cel mai bine, pentru o promovare eficienta. Preconizam ca acest domeniu se va dezvolta foarte mult in 2017 si sunt oportunitati foarte mari pentru ei, atata timp cat sunt dispusi sa inteleaga consumatorul de produse naturiste/BIO si sa promoveze produse atractive sau populare. Sfatul nostru pentru afiliati este sa aiba in vedere promovarea produselor in functie de sezon, in sensul ca  ar fi bine sa cunoasca momentele in care se pune accent pe imunitate, cum ar fi acum, primavara, sau cand este sezonul produselor de slabit (vara), care genereaza un numar mare de conversii.

Leave a reply