Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Marea Britanie: starea e-commerce-ului in 2017 (raport)

uk ecommerce 2017

Piata e-commerce britanica ramane una dintre cele mai importante din Europa, noteaza raportul „Ecommerce Report United Kingdom 2018”, facut public de Ecommerce Foundation pe ecommercewiki.org. In anul care a trecut, 16,4% din totalul vanzarilor din retail s-au facut online (fata de 14,7% in 2016) si cifra de afaceri e-commerce a crescut cu 13,65% (pana la 13,739 milioane £).

Alte cifre relevante din raport:

putere de cumparare online UK 2017

  • 95% din populatie foloseste Internetul
  • majoritatea populatiei are intre 25 si 54 de ani
  • in 2017, 76% dintre femei si 77% dintre barbati au cumparat ceva online
  • 91% dintre persoanele de 35 – 44 de ani fac cumparaturi pe Internet
  • cele mai mari sume sunt cheltuite pe e-shopping de britanicii de 35 – 44 de ani
  • online, se cheltuie 1,1 miliarde £ saptamanal (in medie)
  • cel mai mult shopping pe Internet se face de Sarbatori
  • 93% dintre cumparaturile online se fac din Marea Britanie, 31% se fac transfrontalier, in afara UE, iar 31% se fac in alte state membre ale Uniunii
  • imbracamintea e preferata britanicilor care fac shopping online (64%), urmata de bilete de avion si rezervari la hoteluri (58%)
  • 54% dintre site-uri se incarca in peste 9 secunde, doar 2% avand un timp de incarcare de sub 4 secunde
  • Amazon e cel mai important marketplace din tara, 91% dintre consumatori folosindu-l (fata de 56% la nivel global)
  • 93% dintre cumparatorii online fac shopping si in magazinele fizice, demonstrand importanta experienctelor omnichannel pe piata britanica

    movbile vs desktop UK 2017

  • aproape jumatate dintre cumparatorii online isi folosesc dispozitivele mobile pentru a cauta produse si apoi se muta pe desktop pentru a cumpara
  • cea mai populara aplicatie de retail pe Android si iOS este eBay
  • cea mai populara aplicatie e Facebook, iar 22% dintre consumatori spun ca ar prefera sa cumpere de pe Facebook decat de pe site-ul unui brand
  • cea mai populara metoda de plata – PayPal (46%), apoi cardul de credit (28%)
  • 61% spun ca ar folosi un sistem de plata biometric, acesta fiind mai rapid decat PIN-ul/parola
  • majoritatea (54%) prefera sa cumpere online si sa ridice din magazin
  • principala problema legata de e-shopping – viteza de livrare (25%)
  • 63% spun ca returul e usor, iar 47% spun ca nu ar mai cumpara de la un retailer care le-ar cere bani pe retur
  • 75% dintre retururi sunt produse de imbracaminte, principalul motiv fiind acela ca nu li s-a potrivit marimea

Pentru a citi raportul despre e-commerce-ul britanic in 2016, intrati aici.

Lasa un raspuns