Marea Britanie: starea e-commerce-ului in 2017 (raport)
Piata e-commerce britanica ramane una dintre cele mai importante din Europa, noteaza raportul „Ecommerce Report United Kingdom 2018”, facut public de Ecommerce Foundation pe ecommercewiki.org. In anul care a trecut, 16,4% din totalul vanzarilor din retail s-au facut online (fata de 14,7% in 2016) si cifra de afaceri e-commerce a crescut cu 13,65% (pana la 13,739 milioane £).
Alte cifre relevante din raport:
- 95% din populatie foloseste Internetul
- majoritatea populatiei are intre 25 si 54 de ani
- in 2017, 76% dintre femei si 77% dintre barbati au cumparat ceva online
- 91% dintre persoanele de 35 – 44 de ani fac cumparaturi pe Internet
- cele mai mari sume sunt cheltuite pe e-shopping de britanicii de 35 – 44 de ani
- online, se cheltuie 1,1 miliarde £ saptamanal (in medie)
- cel mai mult shopping pe Internet se face de Sarbatori
- 93% dintre cumparaturile online se fac din Marea Britanie, 31% se fac transfrontalier, in afara UE, iar 31% se fac in alte state membre ale Uniunii
- imbracamintea e preferata britanicilor care fac shopping online (64%), urmata de bilete de avion si rezervari la hoteluri (58%)
- 54% dintre site-uri se incarca in peste 9 secunde, doar 2% avand un timp de incarcare de sub 4 secunde
- Amazon e cel mai important marketplace din tara, 91% dintre consumatori folosindu-l (fata de 56% la nivel global)
- 93% dintre cumparatorii online fac shopping si in magazinele fizice, demonstrand importanta experienctelor omnichannel pe piata britanica
- aproape jumatate dintre cumparatorii online isi folosesc dispozitivele mobile pentru a cauta produse si apoi se muta pe desktop pentru a cumpara
- cea mai populara aplicatie de retail pe Android si iOS este eBay
- cea mai populara aplicatie e Facebook, iar 22% dintre consumatori spun ca ar prefera sa cumpere de pe Facebook decat de pe site-ul unui brand
- cea mai populara metoda de plata – PayPal (46%), apoi cardul de credit (28%)
- 61% spun ca ar folosi un sistem de plata biometric, acesta fiind mai rapid decat PIN-ul/parola
- majoritatea (54%) prefera sa cumpere online si sa ridice din magazin
- principala problema legata de e-shopping – viteza de livrare (25%)
- 63% spun ca returul e usor, iar 47% spun ca nu ar mai cumpara de la un retailer care le-ar cere bani pe retur
- 75% dintre retururi sunt produse de imbracaminte, principalul motiv fiind acela ca nu li s-a potrivit marimea
Pentru a citi raportul despre e-commerce-ul britanic in 2016, intrati aici.
Leave a reply