Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Marea Britanie: 73% dintre afacerile online nu pot fi contactate telefonic (sondaj)

Companiile online britanice nu sunt deloc usor de contactat telefonic de catre consumatori, a descoperit un studiu marca MaxContact, citat de internetretailing.net. Cercetarea a evaluat optiunile de contact ale celor mai populare 50 de branduri digitale din Marea Britanie. Si a descoperit ca peste un sfert dintre ele (28%) nu au deloc afisat numarul de telefon pe website, iar aproape jumatate (45%) nu au un link catre pagina de Contact pe homepage.

In majoritatea cazurior (60%), pentru a afla informatiile de contact ale unui brand online, consumatorii trebuie sa caute prin paginile de FAQ (a.k.a. Intrebari frecvente) sau de Ajutor, de pe site-ul e-commerce, iar 35% dintre brandurile evaluate nu-ti pun la dispozitie informatia decat daca ai un cont pe site si te loghezi in el.

Aproape trei sferturi (72%) dintre respondentii chestionati in cadrul studiului cred ca aceste companii online nu vor sa-si faca publice informatiile de contact, pentru a nu fi nevoite sa piarda timp rapunzandu-le la intrebari. Alti 81% spun ca motivatia are legatura cu lipsa unui departament telefonic de relatii cu clientii si taierea costurilor, in cadrul companiei. 85% dintre respondenti au spus ca ar cumpara mai des de la aceeasi companie, daca ar vedea ca aceasta isi ofera vizibil datele de contact.

Aceste obstacole streseaza consumatorii, in 38% dintre cazuri, in timp ce 40% dintre respondenti au spus ca au fost nevoiti sa cheltuie mai putini bani, din cauza ca nu au reusit sa primeasca la timp sumele pe un retur, de exemplu, in absenta informatiilor de contact ale respectivului retailer digital. 18% au renuntat complet la cosul virtual de cumparaturi sau au cumparat de la un concurent, din cauza ca nu li s-a raspuns rapid la intrebari.

Concluziile acestui studiutrag un semnal de alarma la fel de puternic ca cel tras recent, de un studiu marca Salesupply, care scotea la iveala faptul ca peste jumatate (52%) dintre website-urile e-commerce din Marea Britanie isi inchid departamentul de relatii cu clientii, dupa ora 17:00. In plus, 27% dintre e-shop-urile britanice pot fi contactate doar in intervalul 09:00-17:00, de luni, pana vineri.

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply