L’Oreal mizeaza pe TikTok, pentru a-si creste vanzarile e-commerce
Platforma TikTok este cea mai noua directie in care investeste compania de cosmetice L’Oreal, anunta digiday.com. Odata intrati in aplicatia video, fanii sunt tentati cu o serie de clipuri despre produse Garnier si NYX Professional Make-Up, ambele branduri marca L’Oreal (stranse laolalta intr-un TikTok Product tab, amplasat intre feed-ul principal si tab-ul de clipuri video carora utilizatorii le-au dat Like).
Ambele branduri au colaborat cu 14 creatori de continut de pe platforma sociala, care au creat demonstratii de produs, incurajandu-si apoi zecile de mii de urmaritori sa dea click si sa cumpere. Pentru asta, retailerul de cosmetice a modificat modalitatea de colaborare cu influencerii de pe TikTok: nu le-a mai impus cu strictete ce au voie/nu sa spuna despre un produs, dandu-le mai multa libertate in prezentari.
Aceste demo-uri urmeaza sa fie difuzate in sistem de live-streaming, L’Oreal dorind sa imite popularitatea pe care acest tip de evenimente o au in China. In 2019, comertul social a reprezentat 11,6% din totalul vanzarilor e-commerce de retail in tara asiatica, cu o valoare de 186,04 miliarde $ (1,285 trilioane RMB), conform eMarketer. Prin comparatie, in SUA, valoarea corespunzatoare a fost de doar 19,42 miliarde $.
„Pe TikTok poti trece prin toata palnia de marketing intr-un singur pas. Vezi un creator de continut vorbind despre un produs intr-un mod relevant pentru tine si dintr-un singur click ajungi pe pagina de produs si comanzi”, a explicat Lex Bradshaw-Zanger (CMO L’Oreal Marea Britanie si Irlanda). Totul e rapid si usor dupa prima comanda, pentru ca doua oara utilizatorul nu trebuie sa-si introduca detaliile de plata sau adresa de livrare.
Leave a reply