Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

L’Oreal mizeaza pe TikTok, pentru a-si creste vanzarile e-commerce

Platforma TikTok este cea mai noua directie in care investeste compania de cosmetice L’Oreal, anunta digiday.com. Odata intrati in aplicatia video, fanii sunt tentati cu o serie de clipuri despre produse Garnier si NYX Professional Make-Up, ambele branduri marca L’Oreal (stranse laolalta intr-un TikTok Product tab, amplasat intre feed-ul principal si tab-ul de clipuri video carora utilizatorii le-au dat Like).

Ambele branduri au colaborat cu 14 creatori de continut de pe platforma sociala, care au creat demonstratii de produs, incurajandu-si apoi zecile de mii de urmaritori sa dea click si sa cumpere. Pentru asta, retailerul de cosmetice a modificat modalitatea de colaborare cu influencerii de pe TikTok: nu le-a mai impus cu strictete ce au voie/nu sa spuna despre un produs, dandu-le mai multa libertate in prezentari.

Aceste demo-uri urmeaza sa fie difuzate in sistem de live-streaming, L’Oreal dorind sa imite popularitatea pe care acest tip de evenimente o au in China. In 2019, comertul social a reprezentat 11,6% din totalul vanzarilor e-commerce de retail in tara asiatica, cu o valoare de 186,04 miliarde $ (1,285 trilioane RMB), conform eMarketer. Prin comparatie, in SUA, valoarea corespunzatoare a fost de doar 19,42 miliarde $.

„Pe TikTok poti trece prin toata palnia de marketing intr-un singur pas. Vezi un creator de continut vorbind despre un produs intr-un mod relevant pentru tine si dintr-un singur click ajungi pe pagina de produs si comanzi”, a explicat Lex Bradshaw-Zanger (CMO L’Oreal Marea Britanie si Irlanda). Totul e rapid si usor dupa prima comanda, pentru ca doua oara utilizatorul nu trebuie sa-si introduca detaliile de plata sau adresa de livrare.

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply