Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Livrarea gratuita e mai importanta decat pretul (studiu)

Ce vor clientii cand vine vorba despre livrare? Se asteapta sa isi poata alege propria experienta (unde, cum si cand primesc cumparaturile online, dar si alegerea serviciului de curierat preferat), sa primeasca produsele gratuit si rapid. In plus, 62% dintre consumatori spun ca livrarea gratuita (nu pretul) e primul aspect analizat la majoritatea cumparaturilor online, a descoperit studiul „2018 State of eCommerce Delivery: MetaPack Consumer Research Report”, disponibil pe content.metapack.com. Chestionarul care sta la baza documentului a avut 3.597 de respondenti din Canada, Franta, Germania, Olanda, Spania, Marea Britanie si SUA.

Alte informatii relevante din studiul amintit:

  • 61% spun ca o experienta pozitiva legata de livrare ii convinge sa ramana fideli aceluiasi retailer online
  • 49% spun ca nu se mai asteapta sa plateasca pentru livrarile standard
  • 75% au cumparat mai multe produse decat aveau de gand, pentru a atinge pragul de livrare gratuita
  • 75% se asteapta ca toate optiunile de livrare sa fie afisate pe paginile fiecarui produs
  • 58% spun ca au ales un site in detrimentul altuia, pentru ca oferea mai multe optiuni de livrare
  • 49% ar alege un site care le-ar oferi un program de loialitate cu livrarea gratuita a doua zi
  • 70% se asteapta sa plateasca in plus pentru livrarea intr-o ora, in aceeasi zi, a doua zi sau duminica
  • 54% se asteapta sa poata alege curierul dorit
  • 55% se asteapta sa li se ofere livrarea intr-o ora in zonele metropolitane
  • cele mai populare optiuni de livrare sunt: livrarea acasa (88%), ridicare din magazin (50%), pachetomate de livrare (39%), livrarea in weekend (22%), livrare la locul de munca (20%)
  • 79% dintre respondenti au cumparat de pe Amazon in ultimele 6 luni
  • 49% au cumparat transfrontalier in 2018 de 1-5 ori
  • minusurile cumparaturilor transfrontaliere sunt costurile ridicate de livrare (45%), timpul lung de asteptare (28%), faptul ca livrarea nu e gratuita (25%)
  • clientii online sunt frustrati in legatura cu livrarea cand primesc produsul mai tarziu decat li s-a promis (49%), la alta ora decat au cerut (47%), cnad produsul nu ajunge deloc la ei (25%) si cand ambalajul e deteriorat (15%)

Raspunde la aceasta intrebare