Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Livrarea e un factor-cheie pentru succes in e-commcerce

livrare accenture

Felul in care isi livreaza produsele/serviciile este un factor care face diferenta in e-commerce, livrarea influentand decizia de cumparare a clientilor, scrie e-commercefacts.com. Clientii ar cumpara mai des de la retailerii online care le-ar oferi un retur mai facil, a descoperit un studiu realizat de Accenture („Differentiating Delivery: How to Win the eCommerce Battle”), in cadrul caruia au fost analizate peste 1.100 de afaceri medii si mici din 10 tari de pe 5 continente.

Accenture a descoperit ca 66% dintre consumatori spun ca prefera un anume retailer, in functie de optiunile de livrare oferite de acesta, iar 76% examineaza politica de retur a brand-ului inainte de a comanda. Pentru a satisface clientii, 79% dintre respondenti spun ca le ofera retur ieftin si usor dublat de posibilitatea de a-si urmari coletul pana la livrare.

Elemente importante pentru succesul in e-commerce sunt serviciile care permit clientului sa aleaga unde vrea sa ii fie livrare pachetele si cele care il anunta in ce zi va avea loc livrarea. Peste un sfert dintre companiile respondente (26%) au spus ca apeleaza la cel putin 3 serivicii de curierat, pentru a se asigura ca platesc cat mai putin si ca, in caz de pierdere a coletului, pot schimba serviciul de curierat. Si, chiar daca 83% dintre respondenti spun ca sunt satisfacute cu serviciile oferite de UPS, FedEx sau DHL, un numar din ce in ce mai mare apeleaza la marketplace-uri ca Amazon si eBay.

Leave a reply