Livrarea e un factor-cheie pentru succes in e-commcerce
Felul in care isi livreaza produsele/serviciile este un factor care face diferenta in e-commerce, livrarea influentand decizia de cumparare a clientilor, scrie e-commercefacts.com. Clientii ar cumpara mai des de la retailerii online care le-ar oferi un retur mai facil, a descoperit un studiu realizat de Accenture („Differentiating Delivery: How to Win the eCommerce Battle”), in cadrul caruia au fost analizate peste 1.100 de afaceri medii si mici din 10 tari de pe 5 continente.
Accenture a descoperit ca 66% dintre consumatori spun ca prefera un anume retailer, in functie de optiunile de livrare oferite de acesta, iar 76% examineaza politica de retur a brand-ului inainte de a comanda. Pentru a satisface clientii, 79% dintre respondenti spun ca le ofera retur ieftin si usor dublat de posibilitatea de a-si urmari coletul pana la livrare.
Elemente importante pentru succesul in e-commerce sunt serviciile care permit clientului sa aleaga unde vrea sa ii fie livrare pachetele si cele care il anunta in ce zi va avea loc livrarea. Peste un sfert dintre companiile respondente (26%) au spus ca apeleaza la cel putin 3 serivicii de curierat, pentru a se asigura ca platesc cat mai putin si ca, in caz de pierdere a coletului, pot schimba serviciul de curierat. Si, chiar daca 83% dintre respondenti spun ca sunt satisfacute cu serviciile oferite de UPS, FedEx sau DHL, un numar din ce in ce mai mare apeleaza la marketplace-uri ca Amazon si eBay.
Leave a reply