Lipsa conversii Adwords – anunturi dinamice

Intrebare

De aproximativ o saptamana am inceput o campanie adwords de genul anunturi dinamice afisate in reteaua de cautare pentru magazin online www.probiolife.ro

Cautarile se duc direct pe produs, categorii, subcategorii. Campania e setata perfect, CTR de aproximativ 9 % ,dar conversia foarte mica. La aproximativ 240 de clickuri am doar 1 comanda. Bounce rate este de 70%. Unde gresesc ? Am facut reduceri la toate produsele, avem promotii…

Totusi e ceva. Stiu ca avem foarte multi competitori ,dar si nisa este una cautata.
Multumesc !

Topic deschis 0
Optimizarea Conversiilor PPC & Adwords Dinu 3 ani 2 raspunsuri 165 vizualizari Junior 0

Raspunsuri ( 2 )

  1. Ma uitam la produse pe branduri si majoritatea paginilor au deschis erori. Daca cineva cauta sa cumpere mai multe produse de la acelasi brand…

    Fatal error: Uncaught exception ‘miDBException’ with message ‘Unknown column ‘BrandSEODescription’ in ‘field list’ (SELECT BrandSEODescription AS Description, BrandSEOKeywords AS Keywords, BrandSEOTitle AS Title, BrandName AS PageName FROM BrandsML WHERE BrandID = “182” AND LanguageID = “4”)’ in /home/rpro3062/public_html/include/miphpf/database/DBUtilImpl.php:181 Stack trace: #0 /home/rpro3062/public_html/include/miphpf/database/DBUtilImpl.php(359): miDBUtilImpl->execSQL(‘SELECT BrandSEO…’, Array) #1 /home/rpro3062/public_html/include/miphpf/database/StaticDBUtil.php(120): miDBUtilImpl->execSelect(‘SELECT BrandSEO…’, Array) #2 /home/rpro3062/public_html/include/sc/util/Seo.php(425): miStaticDBUtil::execSelect(‘SELECT BrandSEO…’, Array) #3 /home/rpro3062/public_html/include/sc/util/Seo.php(32): scBrandSeo->initMetaData() #4 /home/rpro3062/public_html/include/sc/util/Seo.php(237): scSeo->__construct() #5 /home/rpro3062/public_html/include/sc/util/Seo.php(414): scDynamicPageSeo->__construct(‘com.summercart….’, ‘Prod in /home/rpro3062/public_html/include/miphpf/database/DBUtilImpl.php on line 181

  2. Dinu, daca tu spui “Campania e setata perfect” de ce incerci sa gasesti aici solutii pentru “conversia foarte mica”?

    Bun, deci nu e perfecta…

    1. DSA e solutia lenesului
    2. CTR de 9% nu e chiar WOW
    3. bounce rate de 70% e chiar periculos
    4. reduceri la toate produsele e o tehnica periculoasa pt business
    5. sa ai competitori e normal dar zona cea mai turbata e IT&C si vine din urma si fashion.
    6. adwords search este in principiu un canal care converteste prost. adwords display e si mai si.
    7. de ce nu ne spui ceva si de quality score din adwords? ar putea fi relevant.

    Nu cred ca platforma de shopping online folosita de tine (si care e bulgareasca) este de vina, dar layout-ul sigur da.
    Nu cred ca doar un singur canal de promovare online (adwords) are performante slabe, cred ca mai toate sufera, mai putin cel de trafic direct (cei care s-au obisnuit cu furcile caudine).

    Prima ta problema pe site este una de usability. A doua este de trust. Iar a treia si cea mai importanta este layout de cos care zapaceste pe toata lumea.
    Liviu Taloi are multe articole scrise despre bunele practici in cosul de cumparaturi. Este timpul sa le citesti si sa te inspiri. Cosul tau actual este contraproductiv. Si crede-ma, sunt finut cand spun asta.

    Si Mihai are dreptate, mai sus, cand spune ce spune, dar ce spune el ar trebui facut in faza 2. Prioritatea ta acum e cosul.

Raspunde la aceasta intrebare

Trebuie sa te conectezi pentru a putea raspunde.