Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Leroy Merlin aduce in prim-plan peste 4.500 de produse romanesti, disponibile online si offline

Retailerul Leroy Merlin anunta – intr-un comunicat de presa – lansarea campaniei „Produse romanesti”. Demarata odata cu Ziua Nationala a Romaniei, in mediul online si in magazinele fizice din intreaga tara, aceasta initiativa isi propune sa evidentieze produsele din portofoliul companiei care sunt fabricate pe plan local. Leroy Merlin vinde peste 4.500 de articole produse in Romania si colaboreaza cu peste 300 de furnizori autohtoni.

Prin aceasta campanie, retailerul specializat in constructii, decoratiuni si gradinarit isi reafirma angajamentul fata de dezvoltarea durabila si economia circulara, principii dupa care isi ghideaza intreaga activitate. Produsele locale vor fi marcate si semnalizate la raft, in toate magazinele Leroy Merlin din tara, incurajand clientii sa faca alegeri responsabile si sa sprijine productia locala.

„La Leroy Merlin, credem intr-o Romanie autentica si durabila, unde fiecare alegere conteaza. Prin campania «Produse romanesti», ne angajam sa sprijinim producatorii locali, sa promovam economia circulara si sa construim impreuna o comunitate mai puternica. Autenticitatea si sustenabilitatea nu reprezinta doar principii in cadrul Leroy Merlin, ci sunt valori pe care le imbratisam si le aducem la viata in fiecare proiect pe care il derulam si in fiecare casa, prin intermediul produselor noastre. Prin aceasta actiune, ne propunem sa transformam fiecare achizitie intr-o contributie la o comunitate mai puternica si suntem mandri sa fim alaturi de clientii nostri romani in aceasta calatorie spre un viitor mai bun pentru toti”, transmite Mathieu Bauduin (CEO Leroy Merlin).

Sub sloganul „La Leroy Merlin, fericirile mari se construiesc din mii de produse romanesti”, campania reflecta angajamentul retailerului de a oferi tuturor produse si servicii locale, la cel mai bun pret. In cadrul companiei, exista un departament dedicat, care monitorizeaza zilnic preturile si le ajusteaza, pentru a le asigura clientilor produse la preturi mici, pentru toate proiectele lor de reamenajare.

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Comentariu ( 1 )

  1. […] Leroy Merlin aduce in prim-plan peste 4.500 de produse romanesti, disponibile online si offline &#82… […]

Leave a reply