Landing page usability test

Intrebare

Buna,
Detin un site cu anunturi imobiliare si vreau sa va dati cu parerea despre cum am construit landingpage-ul (pagina de prezentare a unui anunt)

Link: http://anunturi.propertybook.ro/coldwell-banker-anunturi/cbr108219.html?utm_campaign=propertybook&utm_source=propertybook.ro&utm_medium=cpc

Scopul este ca vizitatorul sa sune la numarul afisat sau sa folosesca contact form-ul pentru a trimite mail. Exista si anunturi unde nu am numar de telefon si doar mail.

Ce parere aveti, cum vi se pare ? Orice idee/sugestie e binevenita.

Multumesc frumos

Topic deschis 0
Landing Pages Optimizarea Conversiilor Usability Lucian Voju 4 ani 11 raspunsuri 345 vizualizari Junior 0

Raspunsuri ( 11 )

  1. of!
    exista un site, propertybook.ro (un intermediar) care vrea sa faca bani cu Coldwell Banker. Pentru mine amandoi sunt niste “ilustrii necunoscuti”. Asa ca de ce sa-i bag in seama?!
    CE ADUCI TU NOU in peisaj, propertybook.ro ca sa te bag in seamna si sa dau click?
    Esti un motor de cautare din Cluj care vrea sa intermedieze in Bucuresti.
    https://propertybook.ro/terms_and_conditions
    Cate agentii si motoare de cautare in imobiliare sunt in Bucuresti? Nu conteaza! Daca se naste unul nou in Romania trebuie sa fie altfel, sa fie centrat pe utilizator, nu pe procent, sa aduca o valoare in plus utilizatorurului, sa fie diferit fata de ceea ce exista acum dar nu la nivel de aspect! Dar nu DOAR la nivel de aspect!
    Diferentiaza-te sau mori!

  2. Mie mi se pare ca e prea incarca designul pentru a atrage privirea si catre punctele de conversie.

    AM facut un exemplu asa la o privire de cateva secunde.
    http://tinypic.com/r/mr8uqa/8

    Am coborat contentul si am micsorat telefonul (e atat de mare ca nu se vede). Am pus spatiu mai mult in partea de jos intre sectiunea de contact si restul.

  3. Mai putem adauga ca in momentul in care vizitatorul se uita la poze nici macar nu se mai vede imensul buton cu nr. de telefon. E prea mare si unde nu trebuie.

    Prea multe lucruri de dimensiuni mari in design-ul paginii. De parca toate lucrurile sunt importante. Trebuie sa subliniezi cate ceva prin design dar nu toate lucrurile pot fi la fel de importante. Butoane prea mari, scrisuri boldate si culori stridente.

    Mai e de lucru.

  4. Multumesc frumos pentru pareri.
    Ne punem la treaba sa o refacem de la zero in 2 variante.

  5. Am fost “rau” la inceput, o sa aduc plus-valoare acum.
    Clau & Ingrozit au dreptate, incearca sa faci un mix cu cele 2 pareri.
    In plus renunta la culorile “gay” gen mov si “tziclam” si pune informatia de baza in primul ecran (judeca in termeni de rezolutie 1366×768).
    “Descrierea proprietatii” trebuie sa fie usor de citit in diagonala si in acelasi timp sa fie suficient de descriptiva pentru a convinge un prospect sa devina cumparator.
    Nu trebuie sa faci pe Eminescu dar macar 20 de randuri de descriere si o aliniere decenta a paragrafelor plus un bold pe cuvintele cheie puternice gen “2 camere”, “etajul 1”, “AFI Cotroceni”, “mobilat complet”, “jacuzzi” pot face ca acest anunt sa se bucure de un real succes.
    Iar ca monetizare, pe langa acel 2% din intermediere ar trebui sa incerci sa scoti profit si din eventualele reclame de parteneri afisate in site gen reparaciosii de orice, finisaje premium doar cu noi, ambianta feng-shui garantata, usi metalice de intrare la fel de sigure ca cele de seif, etc.

    E mult de discutat si de creat aici… dar nu uita, toate ideile trebuie sa treaca prin A/B testing pentru a gasi optimul pentru audienta site-ului pe care il pastoresti.

  6. Sorin Frumuseanu

    offtopic: in principiu ar ajuta si seo facut cu cap.
    Dar daca in continuare andreea123 va posta in directoare articole sursa articolului in zona “vizual” in loc de zona text sau nu va tine cont ca nu se accepta articole copy / paste (acelasi articol publicat in zeci de directoare articole) ma tem ca degeaba investesti si in seo.

  7. Buna Bogdan si multumesc pentru parea ta.
    Continutul fiecarui anunt nu il putem modifica deoarece asa il primim de la agentie, noi doar il afisam. La partea de aranjare in pagina, culori si design ne apucam de modificat si A/B testing.
    Nu suntem intermediari, aia e treaba agentiilor, iar reclamele stau acolo cam fara sa produca nimic.

  8. Te inseli.
    Poti face un script care sa bolduiasca automat o lista predefinita de cuvinte cheie.
    Iar cu paragrafele tot asa, poti face un script care sa numere cuvintele dintr-o propozitie. La depasirea numarului setat se trece la rand nou sau rand nou + spatiere.
    Deci solutii sunt, ideea e sa ai IDEI 🙂
    Si nu mai zice NICIODATA “nu se poate”, “nu putem” sau alte d-astea…
    🙂

  9. 🙂 Multumesc frumos.

  10. Salut,
    Am refacut site-ul, pt desktop momentan
    Beta.propertybook.ro , nu e live inca.

    Cum ti se pare ca user experience ?

Raspunde la aceasta intrebare

Trebuie sa te conectezi pentru a putea raspunde.