Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

Kohl’s creste traficul in magazinele fizice acceptand retururi Amazon

Lantul american de magazine geraliste Kohl’s a dat lovitura recent, reusind sa atraga din nou clientii in locatiile sale fizice prin acceptarea retururilor Amazon, citim pe hello.emarketer.com. Testat in faza de pilot in Chicago si Los Angeles in 2017, programul a dus la cresterea in zona cu 9% a numarului de client noi si cu 8% a veniturilor (comparativ cu 1%, respectiv 2%, la nivel national, conform datelor analizate de according Earnest Research, in aprilie 2019). Prin urmare, va fi extins la nivelul Statelor Unite in luna iulie.

Kohl’s vinde produse Amazon – ca boxa Echo Dot – din 2017, in 200 de magazine fizice, iar giganutl online a profitat de colaborare, ajungand astfel sa aiba o prezenta offline: clientii isi pot aduce gratuit inapoi cumparaturile facute pe site in magazinele Kohl’s, care se ocupa de returnare si costurile aferente acesteia.

Compania e-commerce omnichannel Radial a descoperit ca 51% dintre cumparatorii online americani spun ca evita sa cumpere produse de la retaileri care nu ofera retururi gratuite, deci aici Amazon are de castigat. Kohl’s, pe de alta parte, poate profita de faptul ca – odata ajunsi in magazinul fizic pentru un retur, clientii care arunca un ochipe rafturi au tendinta de a cumpara alte lucruri, din impuls: compania Field Agent a descoperit ca 65% dintre cumparatori spun ca fac mai putine cumparaturi impuls online fata de atunci cand se afla intr-un magazin.

Leave a reply