Klarna a lansat in Romania un serviciu de cumparaturi online BNPL
Klarna si-a lansat si in Romania aplicatia mobila de shopping si serviciul de cumparaturi online „Pay in 3”, pentru plati rapide, sigure si eficiente, anunta startupcafe.ro, citand comunicatul de presa al companiei.
Compania suedeza ofera servicii de tip „buy now, pay later”/BNPL („cumperi acum, platesti mai tarziu”) si acum pune la dispozitia magazinelor e-commerce partenere serviciul de plata in 3 rate fara dobanda „Pay in 3”. Acestia pot oferi aceasta optiune de plata flexibila clientilor, pentru a incuraja achizitiile de la ei. Comenzile astfel platite trebuie achitate odata la 30 de zile, incepand cu data achizitiei. Platile lunare sunt debitate de pe cardul de debit al consumatorului.
„In ultimii doi ani, Klarna si-a extins prezenta in Europa Centrala si de Est, cu branduri locale si internationale care au integrat in business-urile lor serviciile de plata flexibile ale Klarna. Aceasta integrare a sporit si mai mult un portofoliu deja impresionant al companiei de peste 500.000 de parteneri la nivel global”, a transmis compania. „Solutia «Pay in 3» este prima caramida din fundatia pe care o punem in Romania – o fundatie pe care speram sa construim relatii puternice si de lunga durata cu noii comerciantii parteneri, in timp ce le oferim o experienta excelenta clientilor nostri”, completeaza Sebastian Siemiatkowski (CEO si Cofondator Klarna).
1 din 6 comenzi plasate prin Klarna sunt facute de clienti noi ai respectivului brand si 2 din 3 utilizatori Klarna sunt membri ai Generatiei Z, mentioneaza compania. Cu peste 25 de milioane de utilizatori activi pe luna, aplicatia mobila Klarna integreaza toti partenerii de retail ai companiei. Printre brandurile disponibile in app se numara: ABOUT YOU, Tommy Hilfiger, BSB Fashion, Zoot si Footshop.
„Ne uitam de ceva timp la piata din Romania. Acum, odata cu evolutiile incredibile in e-commerce si obiceiurile generale de cumparaturi online, a venit momentul sa facem acest pas si sa le oferim platforma noastra companiilor mici si mari care doresc sa creasca loialitatea clientilor fata de brand, oferindu-le, in acelasi timp, o solutie pentru o experienta de cumparaturi cat de poate de simpla”, explica Lukasz Dwulit (Head of Klarna, Romania).
Klarna a fost fondata in 2005, la Stockholm, de tinerii antreprenori Sebastian Siemiatkowski, Niklas Adalberth si Victor Jacobsson. In 220, era cel mai mare „unicorn” fintech european, fiind evaluata la 10,65 miliarde $. In prezent, este disponibila pe 22 de piete, avand peste 150 de milioane de utilizatori, la nivel global. Pe piata romaneasca, servicii tip BNPL ofera si unele magazine online, in colaborare cu banci, dar si platforma autohtona Mokka.
Comentarii ( 2 )
[…] Mult asteptata listare la bursa va avea loc dupa ce SEC examineaza propunerea Klarna, a transmis compania BNPL (buy now, pay later) suedeza. Acest tip de plata online permite consumatorilor sa imparta o achizitie in mai multe rate si e din ce in ce mai populara in ultimii ani. Fondata in 2005, in Suedia, Klarna e axata pe inteligenta artificiala si are aproximativ 85 de milioane de clienti la nivel global – inclusiv in Romania. […]
[…] vedere situatia economia actuala, numeroi germani apeleaza la solutii de plata ca cele oferite de Klarna (disponibila si in Romania) sau Ratepay. Schufa atrage atentia apropo de riscurile asociate cu platile amanate astfel: […]