Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

Kantar Marketplace permite testarea de reclame, cu ajutorul AI, si in Romania

Compania Kantar anunta, intr-un comunicat de presa, posibilitatea de a utiliza si in Romania Link AI, solutia de pre-testare bazata pe inteligenta artificiala (AI), de pe platforma de solutii agile de cercetare de piata Kantar Marketplace. Lider global in abordari analitice bazate pe date si consultanta de brand, Kantar a lansat Link AI in iunie 2020. Aceasta este prima solutie din Kantar Marketplace bazata complet pe AI.

Folosita deja de clienti ca Google, Coca-Cola si Unilever, Link AI este o abordare de ultima generatie in masurarea eficacitatii comunicarii, care previzioneaza performanta unei reclame TV in 15 minute. Algoritmii Link AI au fost antrenati pe cea mai mare baza de reclame pre-testate din intreaga lume – baza Link, care consta in peste 230.000 reclame, pe testari realizate de-a lungul a 10 ani, in randul a peste 35 milioane de consumatori.

Viteza si scalabilitatea Link AI fac posibila testarea de reclame in mult mai multe scenarii decat pana acum – pentru a verifica performata reclamelor competitoare, pentru a obtine un feedback asupra versiunilor initiale din procesul de creatie, pentru a optimiza campaniile deja lansate in timp real sau pentru a obtine o perspectiva asupra spoturilor dintr-o anumita categorie. In 2021, au fost testate mai mult de 16.000 reclame prin intermediul Link AI.

„Link AI este o completare extrem de incitanta si inovativa la portofoliul nostru de solutii de cercetare. Este o solutie deschizatoare de drumuri, care faciliteaza testarea la o scara nemainintalnita pana acum. Prin viteza incredibila cu care livreaza rezultatele, prin faptul ca este alimentata de cea mai ampla baza de reclame testate din industrie si prin disponibilitatea sa atat in regim self-serve (clientii isi seteaza singuri testarea si interpreteaza rezultatele), cat si cu optiunea de consultanta oferita de specialistii Kantar, solutia Link AI din Kantar Marketplace ar trebui sa fie o parte indispensabila din instrumentarul oricarui practician de marketing. Acesta este un moment extrem de important atat pentru Kantar Marketplace, cat si pentru clientii nostri”, transmite Will Galgey (Director Executiv Kantar Marketplace).

Lansata la jumatatea anului 2019, platforma Kantar Marketplace le ofera clientilor din marketing si agentiilor posibilitatea de a lua rapid decizii bazate pe date. Platforma automatizata ofera o gama larga de solutii de cercetare, care accelereaza procesul de luare a deciziilor de business (feedback asupra unor idei, dezvoltarea unui produs nou, lansarea unei campanii). In anul 2021, Kantar Marketplace:

  • a sustinut testarea a peste 13.000 de reclame si concepte de produse, cu 180% mai multe fata de 2020
  • a deservit peste 700 clienti (ca Amazon, Audi, PepsiCo, Coca-Cola, Diageo, Johnson&Johnson, Mastercard, Samsung, Reckitt, Vodafone, Walgreens Boots Alliance)
  • si-a extins acoperirea la 65 tari

Pe parcursul acestui an, compania va lansa mai multe solutii bazate pe AI, inclusiv unele special concepute pentru testarea de reclame video digitale, ca parte a angajamentului Kantar de a investi in inovatie.

Leave a reply