Italia: investitii de 16 milioane $, in platforma de comert „headless” Commerce Layer
Start-up-ul italian Commerce Layer a primit recent o injectie de capital in valoare de 16 milioane $, bani pe care ii va folosi pentru a se extinde si a adauga mai multe instrumente de comert in libraria API proprie, citim pe techcrunch.com. Cele 16 milioane $ au venit de la Coatue Management, Benchmark si Mango Capital. Platforma (care a fost fondata de Filippo Conforti, in 2017) mai primise 6 milioane $ de la o serie de investitori, in mai 2020.
Commerce Layer ofera o arhitectura e-commerce in care frontend-ul este decuplat de backend (comert „headless”), acesta din urma functionand via API-uri, care raman aceleasi indiferent de canalul de vanzare sau de punctul in care clientul interactioneaza cu brandul si care pot fi folosite de afacerile online pentru a-si construi propriile aplicatii mobile, wearable si vocale, solutii point of sale, abonamente, modele comerciale de tip multi-vendor, shopping cart-uri personalizate si de a transforma cataloagele printate in experiente de shopping digitale si interactive.
CEO-ul Filippo Conforti a transmis ca va folosi fondurile pentru a lansa numeroase caracteristici noi: un nou developer dashboard, o noua interfata a linei de comanda (CLI) si un nou sistem de management al comenzilor, metrici API noi si un departament de relatii cu clientii mai bun pentru abonamente si marketplace. Pe fondul pandemiei COVID-19, care a impulsionat e-commerce-ul italian, Commerce Layer a avut venituri de 6 ori mai mari in ultimul an: in mai 2020 avea doar 6 clienti, iar acum in jur de 26 de afaceri ii folosesc instrumentele.
Leave a reply