Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Amazon are un „succes incredibil” apropo de t-commerce

Gigantul online Amazon vrea sa investeasca pe viitor in T-commerce, iar primele testele au avut un „succes incredibil”, a povestit Albert Cheng (COO & Co-Head of Television, Amazon Studios), in cadrul conferintei online IAB Annual Leadership Meeting (8-12 martie). T-commerce-ul este vanzarea de produse direct prin ecranele TV, ceva ce Amazon cauta sa mult sa faca, citim pe deadline.com. Iar testele cu pricina se refera la primul sezon din reality-show-ul „Making the Cut” (prezentat de Tim Gunn si Heidi Klum), lansat in martie 2020, in cadrul caruia privitorii au putut cumpara design-urile create de concurentii castigatori. Emisiunea va avea si sezonul 2, care va avea premiera in aceasta vara.

Compania care valoreaza peste 1,5 trilioane $ vrea astfel sa combine Prime Video (serviciul propriu de streaming, de tip abonament video-on-demand, care ofera filme si seriale originale) cu e-commerce-ul. T-commerce-ul este inca la inceput, a povestit Cheng, cdar un exemplu incurajator a fost parteneriatul companiei cu brandul vestimentar al celebrei Rihanna: din 2019, Amazon a difuzat prezentarile de Fahion marca Savage x Fenty si a inclus in streaming si ocazia de a cumpara respectivele produse.

Principala provocare este „ca rogi clientii sa faca doua lucruri – sa se concentreze pe poveste si apoi sa-si dea seama ce vor sa cumpere. Adesea, nu am vazut foarte mult engagement pentru ca, pana la urma, oamenii vor sa-si vada serialul”, a explicat Chang. Privitorii pot fi impresionati de tinutele purtate de Kerry Washington in serialul „Scandal”, dar nu le vor cumpara in timpul vizionarii acestuia – vor intra online si vor incerca sa-l gaseasca, a completat acesta. Dar Amazon are „aceasta infrastructura masiva, globala, sisteme de livrare si capacitatea de a lega, pe aceeasi platforma, televiziunea si cumparaturile”.

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply