Amazon are un „succes incredibil” apropo de t-commerce
Gigantul online Amazon vrea sa investeasca pe viitor in T-commerce, iar primele testele au avut un „succes incredibil”, a povestit Albert Cheng (COO & Co-Head of Television, Amazon Studios), in cadrul conferintei online IAB Annual Leadership Meeting (8-12 martie). T-commerce-ul este vanzarea de produse direct prin ecranele TV, ceva ce Amazon cauta sa mult sa faca, citim pe deadline.com. Iar testele cu pricina se refera la primul sezon din reality-show-ul „Making the Cut” (prezentat de Tim Gunn si Heidi Klum), lansat in martie 2020, in cadrul caruia privitorii au putut cumpara design-urile create de concurentii castigatori. Emisiunea va avea si sezonul 2, care va avea premiera in aceasta vara.
Compania care valoreaza peste 1,5 trilioane $ vrea astfel sa combine Prime Video (serviciul propriu de streaming, de tip abonament video-on-demand, care ofera filme si seriale originale) cu e-commerce-ul. T-commerce-ul este inca la inceput, a povestit Cheng, cdar un exemplu incurajator a fost parteneriatul companiei cu brandul vestimentar al celebrei Rihanna: din 2019, Amazon a difuzat prezentarile de Fahion marca Savage x Fenty si a inclus in streaming si ocazia de a cumpara respectivele produse.
Principala provocare este „ca rogi clientii sa faca doua lucruri – sa se concentreze pe poveste si apoi sa-si dea seama ce vor sa cumpere. Adesea, nu am vazut foarte mult engagement pentru ca, pana la urma, oamenii vor sa-si vada serialul”, a explicat Chang. Privitorii pot fi impresionati de tinutele purtate de Kerry Washington in serialul „Scandal”, dar nu le vor cumpara in timpul vizionarii acestuia – vor intra online si vor incerca sa-l gaseasca, a completat acesta. Dar Amazon are „aceasta infrastructura masiva, globala, sisteme de livrare si capacitatea de a lega, pe aceeasi platforma, televiziunea si cumparaturile”.
Leave a reply