Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

Interconectarea cu CEL.ro devine compatibila cu eMag Marketplace

Platforma Cel.ro Marketplace evolueaza: din dorinta de a veni in sprijinul celor care au deja interconectari dezvoltate cu celelalte platforme de tip marketplace si vor sa-si largeasca publicul carora li se adreseaza cu inca 100.000 de potentiali clienti zilnic, Cel.ro a realizat o traducere a propriului API in cel al eMag Marketplace, anunta compania, intr-un comunicat de presa.

Aceasta noua caracteristica permite ca vanzatorii sa foloseasca aplicatiile dezvoltate pentru eMag Marketplace pe CEL.ro, cum sunt modulele pentru cele mai populare platforme e-commerce (PrestaShop, OpenCart sau Magento). Noua facilitate este motivata de faptul ca toate marketplace-urile au acelasi mecanism de functionare (dezvoltarea acestei noi caracteristici necesitand un efort minim), exista deja diverse module de interconectare cu marketplace-ul eMag pentru majoritatea ERP-urilor si CMS-urilor (avand astfel mai mult sens traducerea API-ului decat creerea de module noi speciale pentru marketplace-ul Cel.ro) si marketplace-ul se adreseaza mai ales celor care nu au buget de investitii foarte mare si nici cunostinte tehnice avansate (aceasta interconectare neimplicand un efort financiar si tehnic urias).

Lansat la inceputul lui 2018, CEL.ro Marketplace a ajuns la 1.800 de parteneri inregistrati si peste 1 milion de produse listate, iar in ultimul an vanzarile au crescut cu peste 500% (pana la 15.000 comenzi/luna, in valoare de 2 milioane €). In ultimul an, compania a investit peste 500.000 € in tehnologie si dezvoltarea platformei, oferind  functionalitati noi, care au dus la o dublare a vanzarilor in ultimele luni. In 2019, retailerul online isi propune sa inregistreze inca 3.000 de noi comercianti, care sa aduca peste 2 milioane de produse, in acest sens concentrandu-si eforturile pe procese, fluxuri si automatizari suplimentare, ajutandu-i pe parteneri sa vanda mai mult.

Leave a reply