Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

Injectie de capital de 4,25 milioane $, pentru start-up-ul Octane AI

 

Octane AI (care foloseste inteligenta artificiala pentru a construi instrumente de comert conversational) a primit recent investitii in valoare de 4,25 milioane $, citim pe forbes.com. Banii vor fi utilizati de companie pentru a-si consolida prezenta in lumea e-commerce-ului. In start-up-ul din San Francisco (California) au investit – printre altii – Bullpen Capital, General Catalyst Partners, Boost VC si FJ Labs.

Octane AI a fost fondata de catre Matt Schlicht, Leif K-Brooks si Ben Parr, in 2016, si ofera o platforma completa de colectare de date, sondaje, Facebook Messenger personalizat si SMS-uri automatizate, pe care comerciantii virtuali o pot folosi pentru a atrage clientii, a-i converti si a-i fideliza. Compania a strans, in total, 9 milioane $ de la lansare si a inceput prin a crea chatboti pentru vedete ca 50 Cent, Cardi B si Maroon 5, orientandu-se spre e-commerce la finalul lui 2017. Fondatorii si-au dat seama ca se axau pe prea multe directii si au decis sa se concentreze pe o singura platforma de cumparaturi online: Shopify. In acea perioada, brand-urile e-commerce se axau pe social media si e-mail marketing, dar Octane AI a inteles potentialul interactiunii dintre brand-uri si clienti la scara mica, prin chatboti, care le permiteau celor dintai sa stranga date utile si sa promoveze mai mult timp campaniile proprii, iar celor din urma – sa primeasca raspunsuri la intrebarile lor.

In 2018, odata cu scandalul Cambridge Analytica, Facebook a pus pe pauza functiile API, iar chatbotii Octane AI (care se pregatea de lansarea in app store-ul Shopify) au fost pusi pe pauza. Pentru a ramane pe linia de plutire, compania a concediat jumatate dintre cei 16 angajati, a apelat la investitori si le-a promis ca vor continua cu lansarea, cand API-urile isi revin la normal. Compania mai avea 12 $ sau 36 $ in conturile bancare cand a primit prima injectie de capital (750.000 $) si s-a stabilizat. Pandemia COVID-19 le-a afectat si ea afacerile: dupa o perioada de blocaj (in martie-aprilie), afacerile au crescut cu 35% in iunie si acum peste 1.000 de brand-uri ii folosesc instrumentele, via Shopify. Octane AI are acum peste 30 de angajati in 12 tari (si angajeaza saptamanal 1-2 persoane noi) si venituri de 1-2 milioane $.

Leave a reply