India: IKEA a introdus o politica de retur de 365 de zile, pentru cumparaturi online si offline
Retailerul suedez de decoratiuni si mobilier IKEA a introdus o politica de schimb si retur de 365 de zile, in India, aflam de pe indiaretailing.com. Aceasta permite clientilor sa schimbe sau sa returneze produse fie in magazin, fie prin intermediul serviciului de ridicare de la domiciliu. Si este valabila pentru produsele cumparate online sau offline.
Produsele returnate in ambalajul lor original sau asamblate, permitand consumatorilor indieni sa le testeze la ei acasa, pentru a vedea daca se potrivesc in decorul lor, daca sunt confortabile si functionale. In plus, compania ofera o perioada extinsa de schimb (de 1 an) pentru saltele si materiale textile. Pentru un schimb sau retur, clientii IKEA trebuie sa pastreze bonul.
„De peste 80 de ani, Ikea este sinonimă cu oferirea de produse durabile, de inalta calitate, care creeaza o viata de zi cu zi mai buna, acasa. Noua noastra politica de schimb si retur de 365 de zile este o extensie a eforturilor noastre, conceputa pentru a genera incredere si a da putere clientilor nostri din India. Scopul nostru este sa facem schimbul si returul cat mai usor si mai convenabil posibil, astfel incat acestia sa se poata concentra pe ceea ce conteaza cu adevarat – construirea unui camin pe care il iubesc”, a transmis Adosh Sharma (Country Commercial Manager IKEA).
India este o piata prioritara pentru grupul Ingka, care detine compania suedeza. IKEA vinde online in Mumbai, Pune, Hyderabad, Gujarat si Bengaluru.
Leave a reply