Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

India: in 3-4 ani, e-commerce-ul va valora 90-100 miliarde $, conform Flipkart

Kalyan Krishnamurthy (CEO Flipkart Group, cel mai mare jucator de pe piata online indiana) estimeaza ca pandemia COVID-19 a modificat comportamentul consumatorilor si a determinat accelerarea dezvoltarii e-commerce-ului in India, informeaza livemint.com. Acesta crede ca, in urmatorii 3-4 ani, shopping-ul pe Internet va atinge suma de 90-100 miliarde $, in tara sa (pe fondul pandemiei COVID-19). Momenta, tara asiatica are o piata e-commerce care valoreaza 50-60 miliarde $.

In ultimii ani, achitiile facute online au castigat tractiune in India, iar in 2019 peste 10% dintre conationalii sai au cumparat deja ceva de pe Internet; anul trecut, din cauza restrictiilor sociale, platofrmele online au inlocuit vizitele la magazinele alimentare, iar numerosi indieni au continuat sa-si cumpere astfel produsele si dupa ridicarea restrictiilor.

„Aproape 100% dintre codurile postale din India au adoptat e-commerce-ul. Asta include categorii ca Fashion, Electrocasnice, Mobilier… Peste 60% dintre tranzactiile si comenzile din India vin din orase medii si mici. Suntem convinsi ca acesta abia inceputul, cand vine vorba despre adoptia e-commerce-ului in India”, a explicat Kalyan Krishnamurthy. Acesta a mai notat ca doar 3,5% din comertul tarii asiatice are loc pe Internet (fata de un procent de peste 25%, in China, de exemplu).

„Cresterea indusa de COVID-19 a schimbat cateva categorii, in cazul carora a aparut un nou normal. Si notiunea de «categorie esentiala» s-a schimbat complet. Credem ca economia e-commerce indiana a trecut printr-o modificare permanenta. Ratele de crestere e-commerce pre-COVID erau de 26-27%, dar daca analizezi estimarile post-COVID, se apropie de 30%…”, mai spune acesta.

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply