Igor Faletski (Salesforce): viitorul comertului digital este conectat si componibil
Ultimele 18 luni au fost incredibile pentru e-commerce: in „noul normal” impus de pandemia COVID-19, platformele online s-au dezvoltat rapid, retailerii offline s-au mutat masiv in online, presiunea de a inova in domeniu a crescut, iar comportamentul de cumparare s-a schimbat radical. Este clar ca ne aflam intr-o noua epoca a experientelor digitale, iar zdnet.com a stat de vorba cu despre cum va arata viitorul platformelor si solutiilor de comert cu antreprenorul de succes Igor Faletski (Vice President of Products, Salesforce Commerce Cloud si fost Cofondator Mobify, companie e-commerce cumparata de Salesforce in 2020).
Faletski crede ca viitorul comertului online este unul conectat si componibil. Pentru a se adapta rapid in noul piesaj comercial, companiile trebuie sa fie deschise schimbarii si inovatiei, sa foloseasca o infrastructura de shopping in continua evolutie si sa-si creeze „operatiuni componibile”. Adica afaceri construite din elemente modulare si interschimbabile, care sunt agile, pline de creativitate, flexibile si rezistente. Brandurile care mizeaza pe o abordare componibila isi pot, de exemplu, imbunatati viteza site-ului e-commerce si performanta mobila prin introducerea unui Progressive Web App, care ofera vizitatorilor o experienta de comert imbunatatita si posibilitatea de a cumpara online si a ridica din magazinul fizic.
Utilizarea de API-uri si conectivitatea datelor trebuie sa fie scalabile la nivelul intregii organizatii, mai spune Faletski, care adauga ca este nevoie si de o platforma integrata pentru datele clientelare (care sa poata pune cap la cap si cele mai complicate calatorii de achizitie de pe site), si de un ecosistem de parteneri robust.
Leave a reply