Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

IconicLondonInc.com a testat un bot AI care negociaza pretul online, cu clientii

Anul acesta, clientele care au intrat pe IconicLondonInc.com au primit un mesaj surprinzator de la chatbot-ul integrat: acesta a negociat cu ele pretul produselor adaugate in cosul virtual de cumparaturi. Forbes.com noteaza ca testul s-a desfasurat timp de cateva saptamani si ca chatbot-ul era autorizat sa ofere un discount mediu de 15%. Mesajul a fost trimis unui procent de 50% dintre consumatorii care au vizitat magazinul e-commerce, in perioada respectiva.

Majoritatea clientelor Iconic London (brand ale carui produse de vand si in magazinele Sephora si Ulta) au acceptat rapid o reducere de pana la 10%, iar valoarea medie a comenzilor a crescut cu 50%. Intr-o discutie cu acest chatbot, puteai ajunge la un pret final in 45 de secunde si in jur de o cincime dintre consumatori au cumparat respectivul produs, la final.

Iconic London este doar unul dintre cele peste 300 de branduri si retaileri care au folosit chatbot-ul AI Nibble. „Am invatat ca nu trebuie sa oferim un discount fix”, a explicat Katherine Loftus (Global Digital Director, Iconic), pentru sursa amintita. „Se pare ca shopping-ul e ca un bazar egiptean. Anumite segmente din populatie iubesc negocierile”, adauga Sucharita Kodali (Analyst Forrester).

Nibble a fost fondat in 2020, de Rosie Bailey si Jamie Ettedgui. Si porneste de la ideea ca online consumatorii se simt mai increzatori in negocierea pretului produselor. Compania apeleaza constant sfaturile unui profesor specializat in arta negocierii, de la London Business School (Niro Sivanathan), caruia ii trimit discutiile care nu s-au incheiat cu succes, pentru a determina ce-ar trebui sa faca altfel.

Unii retaileri folosesc Nibble pentru a scapa de surplusul de inventar intr-un mod nu atat de evident ca o campanie de reduceri anuntata cu surle si trambite. Altii, pentru a creste ratele de conversie sau a convinge clientii sa adauge mai multe produse in cos. Start-up-ul primeste 2% din vanzarile generate si a primit deja o injectie de capital de peste 3 milioane $. C hatbot-ul este folosit de branduri care vand bijuterii, imbracaminte, mobilier si piese auto, iar jumatate dintre clientii Nibble sunt aparuti anul acesta.

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply