Gestiunea unui magazin online – integrare platforma ERP si stocuri

Raporteaza
Intrebare

Please briefly explain why you feel this question should be reported .

Raporteaza
Cancel

Buna ziua,

Care este cea mai buna solutie platforma program ERP, gestiune stocuri, clienti, comenzi, facturare, integrare firma de contabilitate, AWB transport, pentru un magazin online cu 500 produse, 1-5 comenzi pe zi, plata cu card si ramburs.
Ma exact doresc o solutie care se implementeaza rapid, automatizata, in cloud, consum de timp minim si binenteles un pret bun.
Sau sa merg pe o platforma integrata existenta? Care e cea mai buna din Romania?

Probabil multi antreprenori de pe site au inceput cu o anumita combinatie, au mai schimbat si imbunatatit pe parcurs, care e solutia care ati alege-o daca ar fi sa faceti un magazin nou?

Va multumesc pentru raspunsuri,
Alex

Deschis 0
Solutii software conexe ilealex 8 ani 11 raspuns 3395 vizualizari 0

Răspunsuri ( 11 )

    0
    2016-07-11T19:54:37+03:00

    Salut,

    Înceară Prestashop, în cloud-ul lor sau pe host plătit la un provider ales de tine. E aproape gratis și poate să facă mai mult decât ai cerut…

    Cu stimă,
    Marian

  1. Buna ziua, pot sa va ajut cu o solutie Open Cart personalizata / customizata. Vand website online + solutie de administrare: http://www.ct-bloom.com

  2. Buna Alex,

    Cu mandrie si mare incantare iti propun Smart Bill GESTIUNE Cloud ( momentan accesibil via: http://www.smartbill.ro/gestiune/), disponibil de aproape un an si construit impreuna cu clientii nostri, avand lansarea oficiala luna aceasta.

    Smart Bill este rezultatul a 9 ani de munca in colaborare continua cu clientii nostri, fiind folosit (in toate versiunile sale) de peste 40 000 de companii din Romania care emit 1 000 000 facturi/luna. O investitie de 1 000 000 EUR este dovada increderii pe care am castigat-o pe piata si garanteaza in acelasi timp o evolutie constanta in acord cu nevoile utilizatorilor.

    Smart Bill Gestiune Cloud acopera toate aspectele legate de facturare si gestiune si iti ofera accesibilitate totala de pe orice dispozitiv conectat la Internet, cu aplicatii native dezvoltate pentru Android si iOS (iPhone). Poti realiza fara probleme integrarea cu magazine online, de exemplu pentru Magento, Presta Shop, WooCommerce si Open Cart avem plugin-uri dezvoltate de noi. Pentru restul platformelor, integrarea se poate face prin API-ul Smart Bill. Functionalitatea AWB nu este pe moment disponibila, dar va fi in viitor.

    De asemenea, exportul pentru Saga, program foarte raspandit printre contabili, este deja in teste.

    Smart Bill Cloud iti permite sa adaugi mai multor utilizatori carora le poti atribui o multitudine de drepturi. Vei descoperi ca este un program deosebit de user-friendly si folosirea lui va aduce un avantaj competitiv insemnat afacerii tale. In plus, datele tale vor fi in siguranta: Smart Bill Cloud este gazduit in cloud-ul Amazon si a trecut doua audituri importante de securitate.

    Raman cu placere la dispozitia ta pentru orice informatii! Imi poti scrie la mircea.capatina@smartbill.ro

    Cu drag,

    Mircea

    0
    2016-07-12T13:25:58+03:00

    Nu cred ca ai nevoie de un ERP, cel putin nu acum. E scump, dureaza pana il inveti si are mai multe functionalitati decat stii ce sa faci cu ele la acest moment. Daca treaba ta este sa vinzi, nu sa te lupti cu software-ul, cu tot ce inseamna asta, incearca o solutie SaS, adica o platforma inchiriata.

    Sunt mai multe platforme romanesti cat si internationale, iar cea pentru care lucrez ca suport tehnic iti poate oferi ceea ce ai enumerat ca ai nevoie si ceva in plus. Vezi planurile noastre tarifare http://seliton.ro/page/253/am-experienta-in-comertul-online.html si contacteaza-ne daca ai intrebari sau nelamuriri.

    0
    2016-07-13T10:06:29+03:00

    Salut,

    Multumesc, tot la Prestashop ma gandesc si eu. Acum studiez ce poate face. Dar inca nu imi este clar cum sa automatizez partea de facturare, contabilitate?

    0
    2016-07-13T10:08:27+03:00

    Multumesc, ma gandesc sa merg pe o platforma Prestashop. Dar inca nu imi este clar daca o sa am nevoie de Smart Bill, cel putin la inceput cand nu o sa am prea multe comenzi, facturi.

  3. Alex,
    Cu Smart Bill iti rezolvi partea de facturare-gestiune-contabilitate primara si poti trimite si export spre conta firmei de contabilitate daca au Saga.
    Pt Prestashtop avem un plugin dezvoltat de noi prin care conectezi Smart Bill cu magazinul online autamatizandu-ti astfel procesele de facturare si scadere din stoc. Si poti face acest lucru fara developeri.

    Fiind la inceput de drum iti ofer Smart Bill gratuit timp de 6 luni, dupa care vedem cum mergem mai departe. Daca nu va fi added value pentru tine nu are sens sa continui, dar am toata convingerea ca va fi asa pentru ca avem tot mai multe magazine online care fac acest pas. Scrie-mi pe email la mircea.capatina@smartbill.ro si discutam mai departe.

    Spor!
    Mircea

    0
    2016-07-30T13:29:29+03:00

    Buna Mircea.
    Detin un magazin on-line pe platforma Prestashop si am cateva intrebari referitor la Smart Bill Cloud:

    1. Daca se actualizeaza stocul in prestashop dupa adaugarea NIR-ului in Smart Bill Cloud.
    2. Daca se modifica statusul comenzii in Presta Shop dupa incasarea facturii in Smart Bill Cloud.

    cu stima Eduard

  4. Eduard, multumesc de intrebare!

    Pluginurile in forma lor actuala sunt unidirectionale, adica doar magazinul afecteaza stocul din Smart Bill nu si invers. Pe viitor luam in calcul sa dezvoltam o forma mai complexa a pluginurilor, insa nu am un termen pentru aceasta si nu vreau sa fac o promisiune. Cei mai multi utilizatori nu tin stocul real in magazinu online ci au stocul de tip Da/Nu de aceea si cererea a fost destul de scazuta.

    Pana atunci se poate, desigur utiliza API-ul Smart Bill pentru o integrare mult mai complexa. Documentatia completa o gasesti aici: http://api.smartbill.ro (recomand sa utilizezi alt browser decat Safari).

    Pentru intrebari scrie-ne la vreauapi@smartbill.ro, sau poti sa-mi scrii mie direct.

    Iti doresc spor in toate!
    Mircea Capatina

    0
    2017-06-30T23:29:45+03:00

    Integrarea magazin online – ERP in cloud poate fi facuta de platforma din cloud FamShop. Platforma FamShop este SaaS, implica costuri minime, setup in maxim 2 ore. Ma multe detalii la http://www.famdev.ro/ro/famshop/

  5. Daca nu ati gasit ce cautati, avem o platforma customizabila. Mai multe detalii gasiti pe https://egestiune.danicode.com sau ne putem auzi in privat. Nu este ERP, dar are multe functionalitati care ajuta clientii nostri. La final, exportam datele contabile.

Lasă un răspuns

Browse