Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Franta: ecranele digitale transforma magazinele fizice

E-commerce-ul a revolutionat deja obiceiurile de cumparare ale francezilor, 59,5% dintre locuitorii de peste 14 ani din Franta urmand sa faca cel putin o cumparatura online in 2017, estimeaza emarketer.com.

Iar tehnologia digitala s-a infiltrat deja si in retailul traditional: 60% dintre magazinele offline au instalate ecrane digitale, iar 15% au de gand sa o faca (conform unui studiu marca  Samsung Electronics France si LSA, realizat in noiembrie 2016, pe un esantion de 301 retaileri fizici). Dar doar 4% dintre respondenti cred ca au atins „maturitatea digitala”, 43% spunand ca nu inteleg/implementeaza ca la carte optiunile digitale.

Peste jumatate dintre retaierii mari (53%) si 36% dintre retailerii mai mici ofera clientilor care le trec pragul display-uri touch screen sau chioscuri interactive. 36% dintre respondenti au dat angajatilor din magazinele lor tablete conectate, pentru a imbunatati modul in care acestia ajuta clientii.

Motivele pentru instalarea acestor dispozitive digitale? 54% dintre respondenti au spus ca au dorit sa isi faca magazinul mai atragator pentru clienti, determinandu-i sa le treaca pragul in numar mai mare; 42% spun ca au vrut sa le ofere francezilor o experienta „magica”; o treime au dorit astfel a colecteze informatii despre clienti; 30% spun ca au dorit sa le poata oferi clientilor oferte personalizate.

digital screens franceCat despre beneficiile instalarii de dispozitive digitale, in cazul retailerilor mai mici (sub 1.000 m2), 44% dintre ei si-au imbunatatit imaginea de brand, 34% au atras si pastrat mai multi clienti, 30% au avut un feedback mai eficient la promotii din partea clientilor, iar 19% au observat ca francezii au tins sa cumpere mai multe lucruri din magazinul lor.

In magazinele mai mari, doua treimi dintre respondenti se pot lauda cu un feedback mai eficient la promotii din partea clientilor, 6 din 10 au observat cresterea marimii medii a cosului de cumparaturi si trafic mai mare in magazinele offline, peste jumatate su descoperit ca au atras si pastrat mai multi clienti.

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply