foodpanda: comenzile online de flori au crescut de 25 ori, in perioada 1-8 martie
Platforma de comenzi online foodpanda anunta, intr-un comunicat de presa, ca numarul comenzilor inregistrate la florariile partenere a crescut de 25 de ori, in intervalul 1-8 martie 2021, comparativ cu media saptamanala din prima luna si jumatate a anului. Varful comenzilor de la florariile disponibile in sectiunea Shops/Magazine din aplicatie a fost atins pe 8 martie, de Ziua Internationala a Femeii.
Totodata, compania a inregistrat o crestere semnificativa a comenzilor si pe segmentul de produse de Beauty, foarte solicitate cu ocazia celor sarbatorilor primaverii. Astfel, in intervalul 14 februarie – 8 martie, numarul comenzilor pentru produsele cosmetice a crescut de aproape trei ori. Valoarea medie a unei comenzi specifice pentru aceasta perioada, care a inclus produse de cosmetica sau flori, a fost de 110 lei. Cea mai mare comanda a fost inregistrata in Cluj-Napoca: 690 lei (mai multe buchete de crini si de lalele). In topul oraselor care au generat cele mai multe comenzi, in intervalul amintit, s-au aflat: Cluj-Napoca, Bucuresti, Braila, Constanta si Botosani.
„Pentru o saptamana, putem spune ca foodpanda s-a transformat in flowerpanda, numarul comenzilor de flori avand o crestere extraordinara. Am pregatit oferte pentru toate preferintele cu ocazia primelor sarbatori ale primaverii, foarte populare in cultura romaneasca, iar tot mai multi clienti, in special barbati, au vazut in foodpanda solutia «salvatoare» pentru a comanda rapid buchete de flori menite sa aduca un zambet in plus persoanelor dragi din viata lor. In acelasi timp, ne bucuram ca putem sprijini activitatea florariilor si a altor retaileri de profil, in special intr-o perioada ca aceasta cand oamenii evita pe cat posibil deplasarile”, transmite Andreea Petrisor (Managing Director foodpanda Romania).
In ultimul an, foodpanda a listat pe platforma peste 1.200 de magazine din toata tara in categoria Shops/Magazine, de la lanturi cunoscute de hipermarketuri, pana la magazine de proximitate, farmacii, florarii, librarii, crame de vin sau producatori locali.
Leave a reply