Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

FlorideLux.ro estimeaza vanzari de 75.000 €, in perioada 1-8 Martie

FlorideLux.ro a lansat noua colectie de primavara (denumita „Spring for Everyone 2021”) si estimeaza vanzari de circa 75.000 €, pentru perioada 1-8 Martie. Aceasta colectie de primavara cuprinde in special florile specifice sezonului (lalele, zambile, narcise), dar si trandafiri, acestia fiind preferati de romani in orice perioada a anului. Noile aranjamente florale sunt concepute in stilul garden, design deja popular la nivel international, dar putin cunoscut in Romania.

„Primavara 2021 reprezinta un nou inceput, o reintoarcere la natura si, totodata, un moment de bucurie, de care vrem sa beneficieze cat mai multi clienti. Noua colectie a fost gandita sa se potriveasca cu stilul oricarei femei, indiferent de categoria de varsta, preferinta sau buget. Pentru aceasta colectie nu abordam stilul unui singur florist, ci promovam colaborarea dintre toti floristii FlorideLux. Adoptam ideile floristilor cu experienta internationala, alaturi de ideile celor mai noi in domeniu pentru a crea un mix de culturalitate care sa exprime ideea de iubire, intelegere si acceptare”, a explicat Marius Dosinescu (foto, CEO si Fondator FlorideLux.ro).

Pretul buchetelor si aranjamentelor florale din noua colectie va porni de la 39 de lei si poate ajunge pana la 700 lei. Aranjamentele cu cele mai mari preturi vor fi preferate de segmentul corporate, unde compania se asteapta la o serie de contracte cu produse multiple. Ca in fiecare an, FlorideLux ofera cadou clientilor un martisor pentru fiecare comanda. De asemenea, compania (care este unul dintre cei mai mari retaileri de aranjamente florale si cadouri din Romania) va aplica o serie de reduceri la preturile unor produse din oferta online si offline.

Leave a reply