Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Femeile cumpara influentate de social media

women shopping

La finalul anului trecut, Influence Central a realizat un sondaj de opinie („2015 Influence Central E-Commerce Research Study”) in legatura cu modul in care fac cumparaturi femeile si a descoperit ca majoritatea doamnelor (81%) cumpara frecvent produse pe care le-au vazut share-uite online, pe retelele de socializare, si spun ca review-urile produselor citite online influenteaza felul in care fac cumparaturi. In plus, 86% spun ca, atunci cand se gandesc sa cumpere ceva, informatiile descoperite despre respectivul produs pe social media este o principala sursa de documentare. Si, dupa ce citesc un review online si se decid sa cumpere produsul cu pricina, 84% dintre consumatoare vor cumpara produsul tot online, doar 16% orientandu-se spre un magazin offline. Pentru sondajul amintit, Influence Central a luat la intrebari peste 500 de femei.

Alte cifre interesante din studiul amintit:

  • 1,9% dintre respondente spun ca o reclama TV le influenteaza decizia de a cumpara un produs si doar 2,2% sunt influentate de un articol citit in presa scrisa
  • 89% dintre femei se documentează online mereu/de cele mai multe ori, inainte de a cumpara un anume produs pe care il doresc
  • 95% dintre femei spun ca un review online li se pare mai important decat sfaturile si informatiile primite de la un angajat intr-un magazin fizic
  • 61% dintre consumatoare spun ca fac shopping mai mult online decat offline
  • 96% spun ca un review online despre un produs al unui brand care nu le este cunoscut le influenteaza mult/foarte mult, iar in cazul unui brand care le este familiar si care le place, 78% sunt influentate mult/foarte mult de review-uri online
  • 61% au mai multa incredere in review-urile clientilor postate pe Amazon decat in cele de pe site-ul oficial al produsului

Leave a reply