Femeile cumpara influentate de social media
La finalul anului trecut, Influence Central a realizat un sondaj de opinie („2015 Influence Central E-Commerce Research Study”) in legatura cu modul in care fac cumparaturi femeile si a descoperit ca majoritatea doamnelor (81%) cumpara frecvent produse pe care le-au vazut share-uite online, pe retelele de socializare, si spun ca review-urile produselor citite online influenteaza felul in care fac cumparaturi. In plus, 86% spun ca, atunci cand se gandesc sa cumpere ceva, informatiile descoperite despre respectivul produs pe social media este o principala sursa de documentare. Si, dupa ce citesc un review online si se decid sa cumpere produsul cu pricina, 84% dintre consumatoare vor cumpara produsul tot online, doar 16% orientandu-se spre un magazin offline. Pentru sondajul amintit, Influence Central a luat la intrebari peste 500 de femei.
Alte cifre interesante din studiul amintit:
- 1,9% dintre respondente spun ca o reclama TV le influenteaza decizia de a cumpara un produs si doar 2,2% sunt influentate de un articol citit in presa scrisa
- 89% dintre femei se documentează online mereu/de cele mai multe ori, inainte de a cumpara un anume produs pe care il doresc
- 95% dintre femei spun ca un review online li se pare mai important decat sfaturile si informatiile primite de la un angajat intr-un magazin fizic
- 61% dintre consumatoare spun ca fac shopping mai mult online decat offline
- 96% spun ca un review online despre un produs al unui brand care nu le este cunoscut le influenteaza mult/foarte mult, iar in cazul unui brand care le este familiar si care le place, 78% sunt influentate mult/foarte mult de review-uri online
- 61% au mai multa incredere in review-urile clientilor postate pe Amazon decat in cele de pe site-ul oficial al produsului
Leave a reply