FatFace isi inchide magazinele fizice din SUA si Canada si se axeaza pe online
Retailerul de moda si lifestyle britanic FatFace isi inchide toate cele 23 de magazine din SUA si Canada, in contextul mutarii operatiunilor sale nord-americane exclusiv online. O sursa apropiata companiei a declarat, pentru retailgazette.co.uk, ca incertitudinea economica si cresterea costurilor inseamna ca modelul offline nu mai este viabil. Aceasta miscare va duce la concedierea a 145 de angajati.
FatFace a fost fondat in 1988, iar acum 2 ani a fost cumparat de britanicii de la Next, cu 115,2 milioane £. Compania va continua sa investeasca in magazinele fizice din Marea Britanie, dupa ce a deschis 3 locatii noi, a renovat 7 si a modernizat 28 de vitrine proprii, in 2025. De asemenea, intentioneaza sa se extinda pe piete internationale noi, tot online, pe acest final de an. Momentan, fatface.com vinde in Marea Britanie, Irlanda si SUA.
Retailerul a avut o scadere de 21% a profitului, pana la 16,9 milioane £, in anul fiscal incheiat pe 25 ianuarie 2025, pe care a atribuit-o partial migrarii afacerii e-commerce pe platforma Next. Vanzarile au scazut cu 11%, pana la 237,4 milioane £, din cauza concentrarii pe vanzarile la pret intreg. Retailerul are 170 de magazine in Marea Britanie si aproximativ 2.400 de angajati.
Leave a reply