FashionDays.ro, vanzari de 119 milioane lei in primele 8 luni din 2017
In primele opt luni ale acestui an, FashionDays.ro a avut o cifra de afaceri de 119 milioane lei, scrie agora.ro. Aceasta este cu 70% mai mare YoY (fata de aceesi perioada din 2016). Compania – care este cea mai mare destinatie de fashion din Europa Centrala si de Est, a fost fondata in 2009 de antreprenori elvetieni si activeaza in Romania, Bulgaria si Ungaria – a avut rezultate similar de bune la nivelul intregului grup: vanzarile au fost de 41,5 milioane € (cu 60% mai mari YoY) in acelasi interval. Avand in vedere ca aceste rezultate depasesc estimarile, la nivelul intregului an 2017, Fashion Days se asteapta acum la o crestere de 50% a cifrei de afaceri YoY.
„Fashion Days este printre putinii jucatori din regiune cu resurse suficiente pentru a se dezvolta accelerat, timp de mai multi ani consecutiv, si cu abilitatea de a determina intreaga piata sa se adapteze unui ritm de crestere alert. In Romania si regiunea in care suntem prezenti, ne-am propus, de la inceputul anului, sa crestem foarte mult pe toate palierele (la nivelul vanzarilor, a numarului de clienti, a brandurilor din oferta) si sa acceleram investitiile, pentru a sprijini cresterile estimate. In cele trei tari in care suntem prezenti, de-a lungul timpului, peste 700.000 de clienti au comandat cu incredere de pe Fashion Days si, doar de la inceputul anului, am vandut peste 2,18 milioane de produse”, a transmis Robert Berza (foto, CEO Fashion Days).
Aceste 8 luni ale anului in curs au insemnat, pentru intreaga companie:
- extinderea liniei de productie pentru brandul propriu, Zee Lane, prin colectii de ceasuri si costume de baie; acum, vanzarile acestuia reprezinta 10% din totalul CA la nivel de grup
- smartphone-ul e la putere – peste 40% din comenzi sunt plasate din aplicatia pentru mobil si, dintre clientii nocturni, 3 din 4 cumpara de pe mobile
- s-a investit in produse (peste 90 de branduri noi), campanii de marketing (lansarea noului sezon toamna/iarna, sub platforma de brand WEAR CONFIDENCE//ORDER CONFIDENCE, cu o campanie de comunicare in care personajele sunt oameni obisnuiti), servicii si solutii care imbunatatesc experienta pe site (instrumentul Fit Finder, care identifica si recomanda masura potrivita fiecarui client), IT (integrarea platformelor online Fashion Days in cadrul grupului Dante International, programe de training)
- deschiderea si verificarea coletelor la livrare a fost inrodusa in vara, iar, pana la final de 2017, va oferi livrarea prin showroom-urile eMAG si oficiile Postei Romane
Leave a reply